• دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402041207016
  • منبع : بازار

قیمت تور مالزی با ایر عربیا تابستان ۱۴۰۲

قیمت تور مالزی با ایر عربیا تابستان ۱۴۰۲

تنوع جاذبه‌های گردشگری مالزی باعث شده است تا این کشور با لقب‌های «بهشت خریداران»، «پادشاه میوه‌ها»، «کشور جنگل‌های بارانی» و... در دنیا شناخته شود.

به گزارش ایسنا به نقل از آژانس لیاناپرواز، مالزی در سال ۲۰۱۹ و پیش از شیوع ویروس کرونا حدود ۲۶ میلیون گردشگر را از سراسر جهان به سمت خود جذب کرد؛ یعنی تنها ۷ میلیون نفر کمتر از جمعیت کل مالزی! رزرو تور مالزی با ایر عربیا یک تعطیلات تابستانی بسیار هیجان‌انگیز را برای تمام گردشگران رقم خواهد زد.

آژانس مسافرتی لیاناپرواز مجری انحصاری تورهای شرق آسیا در ایران است. این مجموعه تور مالزی با سلام ایر، پرواز قطر و پرواز امارات را نیز به گردشگران ارائه می‌کند. در ادامه مطلب، برخی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری این کشور به همراه قیمت تور مالزی با ایر عربیا ارائه خواهد شد.

قیمت تور مالزی با ایر عربیا تابستان 1402

کوالالامپور؛ محبوب‌ترین مقصد توریستی مالزی

کوالالامپور، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر مالزی است. بلندترین برج‌های دوقلوی جهان در این شهر واقع شده است. معماری این شهر ترکیبی از عناصر مدرن، آسیایی و مالایی است. همین مسئله موجب شده تا کوالالامپور ظاهر منحصر به فردی داشته باشد. این شهر با داشتن بیش از ۷۰ مرکز خرید، مکان بسیار خوبی برای عاشقان خرید محسوب می‌شود.

جرج تاون؛ پایتخت غذای مالزی

جرج تاون، دومین شهر بزرگ مالزی است که به دلیل آثار تاریخی‌اش در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. غذاهای خوشمزه جرج تاون به اندازه معماری قدیمی آن، معروف است. گردشگران می‌توانند برخی از بهترین غذاهای خیابانی آسیا را در این شهر امتحان کنند.

از مناظر کوه گانونگ مولو لذت ببرید

زیبایی منحصر به فرد کوه گانونگ مولو هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کند. اینجا برای پیاده‌روی، غارنوردی، لذت بردن از چشمه‌های آبگرم و کمپینگ گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. گردشگران می‌توانند از تفریحات جالبی چون کایاک‌سواری و دوچرخه‌سواری نیز لذت ببرند. تمام این جذابیت‌ها باعث شده تا این کوه در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار بگیرد.

قیمت تور مالزی با ایر عربیا تابستان 1402

در ادامه، جزئیات و قیمت تور مالزی با ایر عربیا در تیرماه ۱۴۰۲ بررسی خواهد شد؛

تور کوالالامپور-پنانگ ۲۰ تیر ۱۴۰۲

شروع قیمت از: ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

این تور به مدت ۷ شب و ۸ روز با پرواز ایر عربیا برگزار می‌شود. گردشگران می‌توانند به انتخاب خود در یکی از هتل‌های پسفیک اکسپرس چاینا تاون، رینبو پارادایس بیچ ریزورت، گرند میلینیوم یا گلدن سندز بای شانگری اقامت داشته باشند. مدت زمان اقامت در کوالالامپور ۴ شب و در پنانگ ۳ شب است. خدمات تور شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، ویزای توریستی، سیمکارت و بیمه مسافرتی با پوشش کرونا است.

تور کوالالامپور ۲۳ تیر ۱۴۰۲

شروع قیمت از: ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

مدت زمان این تور ۷ شب و ۸ روز است و امکان انتخاب اقامتگاه از بین یکی از هتل‌های هالیدی این اکسپرس، رویال، رامادا، پسفیک ریجنسی، شانگری لا و ای کیو وجود دارد. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، بلیط هواپیما، ویزای توریستی، سیمکارت، تور لیدر فارسی، گشت شهری و بیمه مسافرتی از جمله خدمات این تور محسوب می‌شود.

قیمت تور مالزی با ایر عربیا تابستان 1402

تور کوالالامپور-لنکاوی ۲۳ تیر ۱۴۰۲

شروع قیمت از: ۵۱ میلیون هزار تومان

این تور مالزی با پرواز ایر عربیا انجام می‌شود و خدماتی چون رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، ویزای توریستی، سیمکارت و بیمه مسافرتی با پوشش کرونا به گردشگران ارائه خواهد شد. مسافران می‌توانند هتل مورد نظر را بر اساس بودجه و سلیقه خود انتخاب کنند.

چنانچه تاکنون به مالزی سفر نکرده‌اید و یا قصد دارید دوباره از این کشور زیبا دیدن کنید، مشاوران آژانس لیاناپرواز می‌توانند به شما کمک کنند تا یک سفر لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برنامه‌ریزی کنید. برای گفتگو با کارشناسانی که مشتاقانه آماده صحبت با شما هستند با شماره ۰۲۱۴۱۱۸۷ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha