• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402051407816
  • خبرنگار : 50038

رئیس بنیاد شهید ملایر:

آزادگان پس از بازگشت به وطن، دفاع مقدس خود را در عرصه‌های جدید تداوم بخشیدند

آزادگان پس از بازگشت به وطن، دفاع مقدس خود را در عرصه‌های جدید تداوم بخشیدند

ایسنا/همدان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر بیان کرد: آزادگان سرافراز و مقاوم پس از پایان جنگ تحمیلی و بازگشت به آغوش ملت و میهن، دفاع مقدس خود را در عرصه‌هایی جدید و متنوع تداوم بخشیدند.

داوود فرجی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: آزادگان با نقش آفرینی‌های سترگ در روند پیشرفت و تعالی کشور به ویژه در صحنه‌های مدیریتی و حوزه‌های دانش بنیان، افتخارات ماندگاری را برای نظام اسلامی و فرزندان و وابستگان خود رقم زدند که آثار و پیامدهای آن در هر بخشی می تواند منشأ پیش روندگی برای نسل جوان امروز قرار گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با بیان اینکه تعداد آزادگان این شهرستان  ۱۱۹ نفر است، افزود: مراسم تجلیل از آزادگان در ۲۵ مرداد با حضور کلیه آزادگان و مسئولان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: سخنرانی یکی از آزادگان قبل خطبه های نمازجمعه ۲۰ مرداد، برگزاری مسابقه تیراندازی اندازی ویژه آزادگان، دیدار با خانواده آزادگان آسمانی همراه مسئولان ارشد شهرستان و تبلیغات محیطی توسط دستگاه‌های اجرایی به ویژه نصب بنرهای مختلف و سازه های شهرداری به همین مناسبت از برنامه های فرهنگی ملایر به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است.

وی ادامه داد: برگزاری «عصر خاطره‌» با حضور تعدادی از آزادگان با همکاری اداره ارشاد و نهاد کتابخانه ها، تبیین  ۲۶ مرداد سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی توسط ائمه جماعات مساجد و ادارت و بیان خاطرات توسط آزادگان در مساجد با هماهنگی تبلیغات اسلامی و مصاحبه با تعدادی از آزادگان با هماهنگی مسئول هیأت آزادگان ملایر از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

فرجی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی از همکاران شاغل و بازنشسته آزاده خود تجلیل به عمل می آورند، مطرح کرد: روایت مقاومت رزمندگان اسلام و فرزندان آزاده ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله در مقابل جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های رژیم بعثی عراق، یادآور میزان پای‌بندی باور توصیف‌ناپذیر آنها به اهداف و آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha