• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402051408099
  • خبرنگار : 50377

آئین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد

ایسنا/مازندران آئین تکریم و معارفه سردار ملکی مدیرکل پیشین و سردار سلامی مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و سردار مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، سایر مسئولین برگزار شد.

ضرورت تسریع در بهره برداری از پارک موزه دفاع مقدس مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران امروز 14 مرداد ماه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ اثار مازندران با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس که یک مجموعه فرهنگی است باید در دوره مدیریتی جدید به بهره برداری برسد، اظهار کرد: جهاد متعلق به یک شخص نیست بلکه برای نظام است، باید آثار دفاع مقدس را اعلام، نشر و ترویج دهیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به اینکه مهم تر از حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس؛ حفظ کسانی است که این آثار را خلق کردند، افزود: نه تنها شخصیت فیزیکی بلکه حفظ روحیات، افکار، بصیرت و دیدگاه های سیاسی ولایی شخصیت هایی که این آثار را خلق کردند می بایست در دستور کار قرار گیرد.

آئین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان مازندران  تصریح کرد: شخصیت هایی که تفکر ناب و ارزشمند سیاسی دارند باید حفظ شوند؛ حفظ تک تک اعضا خانواده شهدا  برای ما حیاتی است.

باغ موزه دفاع مقدس یک پروژه ملی است

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز در این آئین اظهار کرد: اگر امروز در جهان پر از ظلم و جور، استکبار جهانی مهندسی کرد؛ اما همچنان اسم عاشورا در جهان طنین انداز می شود به برکت خون شهدای ایران است.

وی افزود: دفاع مقدس ابعاد مختلفی در تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی دارد که هنوز نتوانستیم ۲۰ درصد از ابعاد دفاع مقدس را برای مردم بیان کنیم.

استاندار مازندران یادآور شد: جوانان ما با سربند "یا امام حسین" یعنی امتداد مسیر عاشورایی اباعبدالله به جبهه های جنگ رفتند لذا مازندران تاریخ و تمدن منحصر به خود را دارد و اولین حکومت علویان در منطقه صالحان مازندران ایجاد شده است.

آئین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد

این مسئول با بیان اینکه سیر تکاملی پارک موزه دفاع مقدس در دوران مدیریتی سردار ملکی آغاز شد، گفت: پارک موزه دفاع مقدس یک پروژه ملی است که در سفر آتی رئیس جمهوری مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت هرچند در سفر قبلی هم بودجه قابل توجهی به این پروژه تعلق گرفت.

حسینی پور افزود:  با سرمایه گذاری که در باغ موزه دفاع مقدس صورت خواهد گرفت می تواند به عنوان مقصد گردشگری مورد توجه مردم سراسر کشور باشد که مصمم هستیم این پروژه را  در زودترین زمان ممکن بهره برداری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha