• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402052415084
  • خبرنگار : 50124

یک مسئول عنوان کرد

دستگاه‌های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند

دستگاه‌های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی آمار اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند.

محمدکاظم منزوی ۲۴ مردادماه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری از اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی برای هماهنگی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در استان قدردانی و اظهار کرد: اقدامات بسیاری از بانک‌ها نیز قابل تقدیر است زیرا با اختیار خود و یا کسب اختیار از مرکز تعدادی از پرونده‌های تکمیل شده مشتریانی که زمان قانونی اعطای تسهیلات آن‌ها گذشته بود را پرداخت کردند که بانک صادرات در این زمینه پیش‌رو بوده است.

منزوی در خصوص اهمیت رعایت حقوق مشتری، تاکد کرد: اکنون برخی بانک‌های عامل در چهارمحال و بختیاری علاوه بر انجام تمامی مراحل دریافت تسهیلات از سوی مشتری اما وجه را به حساب متقاضی واریز نکرده‌اند که این موضوع باید سریع‌تر پیگیری و رفع شود.


وی در خصوص ثبت سامانه رصد، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید بررسی کنند که هر شخصی که از تسهیلات تبصره ۱۶ استفاده کرده است حداقل باید یک شغل ایجاد کند و با توجه به اینکه ۷۹۹۵ متقاضی در استان تسهیلات دریافت کرده‌اند باید حداقل همین تعداد شغل ایجاد شده و در سامانه رصد ثبت شده باشد که اینگونه نیست، دستگاه‌ها اجرایی باید با هماهنگی بانک تعداد شغل ایجاد شده در حوزه کاری خود را در سامانه رصد ثبت کنند.

منزوی تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود زمان دو هفته‌ای برای دستگاه‌های اجرایی مشخص شود و دستگاه‌ها متعهد شوند در این بازه زمانی شغل‌های ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی نظارت میدانی داشته باشند و بررسی کنند که افراد دریافت کننده تسهیلات تبصره ۱۶ اشتغال واقعی ایجاد کرده ‌و یا صرف رفع مشکلات کرده‌اند و گزارشی در این خصوص تهیه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha