• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402062113521
  • خبرنگار : 50184

دونده ۸۰۰ متر ایران:

فدراسیون حقوقم را قطع کرد/ توان تامین هزینه‌ها را ندارم

فدراسیون حقوقم را قطع کرد/ توان تامین هزینه‌ها را ندارم

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش دو ماده ۸۰۰ متر ایران با بیان اینکه فدراسیون دوومیدانی حقوقش را  پس از مصدومیت در مسابقات لیگ سال گذشته قطع کرده، گفت: باتوجه به اینکه چند مسابقه مهم در پیش است، توان تامین هزینه های این رشته را ندارم.

پژمان یارولی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به گذشت یک سال از مصدومیتش، اظهارکرد: اواخر تابستان سال گذشته پس از شرکت در رقابت های لیگ دوومیدانی و کسب مدال طلای این رقابت ها، از ناحیه کمر و کشاله ران دچار آسیب دیدگی شدیدی شدم.

وی افزود: بدنبال این آسیب دیدگی چندماهی را از میادین دور بودم تا اینکه از ابتدای امسال که کمی شرایط مصدومیتم بهبود پیدا کرد، در چند مسابقه شرکت کردم، اما به دلیل اینکه کماکان درگیر مصدومیت بودم، نتوانستم مدالی کسب کنم.

دونده ۸۰۰ متر ایران تصریح کرد: متاسفانه از زمانی که دچار مصدومیت شدم، فدراسیون هم حقوقم را قطع کرد و اکنون که آسیب دیدگی‌ام بهبود پیدا کرده و تمریناتم را دوباره آغاز کرده ام، برای تامین هزینه ها با مشکل مواجه شده‌ام.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در نیمه دوم سال چند رویداد بسیار مهم مانند مسابقات داخل سالن آسیا، جایزه بزرگ داخل سالن، مسابقات باشگاهی داخل سالن و ... را در پیش داریم، برای همین تمام تمرکزم را روی این مسابقات گذاشته ام و تمریناتم را بصورت جدی از سر گرفته ام.

یارولی تاکید کرد: متاسفانه هزینه های رشته دوومیدانی بسیار بالاست و با قطع حقوق فدراسیون، تامین کفش و لباس و مکمل ها برایم سخت شده، لذا در تلاشم یک اسپانسر برای حضور در این مسابقات پیدا کنم.

وی با بیان اینکه ماهیانه بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان برای تمرین در این رشته نیاز دارد، افزود: در حال حاضر صبح ها در اطراف شهر کرمانشاه و عصرها در پیست مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه تمریناتم را ادامه می دهم.

این دونده کرمانشاهی در پایان از مسئولین خواست برای ادامه افتخارآفرینی هایش در ورزش کرمانشاه از او حمایت داشته باشند تا یک اسپانسر را برای شرکت در رقابت های پیش رو جذب کند و تاکید کرد: درصورتی که یک اسپانسر و حامی مالی داشته باشم، قول کسب خوش رنگ ترین مدال را در مسابقات داخل سالن آسیا خواهم داد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha