• شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402070805197
  • خبرنگار : 50176

نماینده ولی‌فقیه در استان:

شهادت در راه دفاع از میهن اسلامی افتخار بزرگی است

شهادت در راه دفاع از میهن اسلامی افتخار بزرگی است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: شهادت در راه حق و دفاع از میهن اسلامی، افتخار بزرگی است که شامل حال بندگان پاکی می‌شود که شهادت را در آغوش گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در پی شهادت مدافع نظم و امنیت، سرهنگ «سعید پناهی‌فرد» پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«عروج جانگداز شهید مدافع اسلام و سرزمین ایران و دلاورمرد جان بر کف و وظیفه‌شناس لرستانی، سرهنگ سعید پناهی‌فرد که در عملیات مبارزه با اشرار کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمد، موجب تأثر گردید.

شهادت در راه حق و دفاع از میهن اسلامی، افتخار بزرگی است که شامل حال بندگان پاکی می‌شود که شهادت را در آغوش گرفتند و سرای باقی آخرت را به دنیای فانی ترجیح داده و در جوار ذات اقدس احدیت به فلاح و رستگاری نائل شدند.

علی‌رغم دشمنی مستمر معاندان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقتدار و عزت کشور عزیزمان با پاسداری و جانفشانی جوانان و سربازان این مرز و بوم در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم‌تر می‌شود.

امنیت و اقتدار امروز ایران عزیز در گرو غیرت دلاورمردانی است که بی‌هیچ ادعایی در اقصی‌نقاط کشور از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حراست کرده و در این مسیر پُرمخاطره تاکنون شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

اینجانب شهادت این فرزند لرستانی و خدمتگزار در فرماندهی انتظامی را به ساحت حضرت امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مجموعه فرماندهی انتظامی و عموم مردم استان لرستان، خصوصاً مردم شهیدپرور کوهدشت، و خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز، تسلیت عرض می‌نمایم.

از عموم مردم انقلابی و متدین شهرستان کوهدشت درخواست می‌کنم، به‌منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام، که در شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود، شرکت کنند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha