• پنجشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402081813492
  • منبع : بازار

راهنمای خرید قرص ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید قرص ماشین ظرفشویی

پس از خرید ماشین ظرفشویی مهم ترین نکته ای که باید مورد توجه شما قرار بگیرد انتخاب یک شوینده مناسب برای ظروف و ماشین ظرفشویی شما می باشد که در کنار شستشوی عالی به ماشین ظرفشویی و ظروف شما نیز آسیبی وارد نکند .

معرفی بهترین قرص های ماشین ظرفشویی موجود در بازار ایران :

به گزارش ایسنا به نقل از سایت تخفیفی فینیش، شوینده های ماشین ظرفشویی به ۳ مدل متداول تولید می شوند که در زیر توضیحات مختصری برای شما جهت آشنایی بیستر با این شوینده ها ارائه می دهیم .

انواع شوینده های ماشین ظرفشویی :

۱ . قرص های ماشین ظرفشویی

۲. ژل های ماشین ظرفشویی

۳. پودر ماشین ظرفشویی

بهترین و کامل ترین شوینده ماشین ظرفشویی قرص های ماشین ظرفشویی هستند که به صورت کامل هر آنچه از یک شستشوی بی نقص و عالی انتظار دارید را برای شما فراهم می نمایند . در بازار های جهانی و ایران ۲ برند معروف و مهم حضور دارند که بهترین قرص های شوینده ظرفشویی را تولید می کنند . برند فینیش آلمان و برند فیری بلژیک

قرص ماشین ظرفشویی فیری :

فیری یک برند نام آشنای بلژیکی می باشد که اگر میخواهید یک ظروف براق و خوشبو پس از شستشو داشته باشید حتما از محصولات این برند استفاده نمایید .

قرص های ماشین ظرفشویی در انواع و قیمت های مختلف تولید می شوند که بهترین و پرفروش ترین قرص این کمپانی خوش نام قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتنیوم می باشد که با داشتن انواع آنزیم های فعال هم ظروف و هم داخل ماشین ظرفشویی شما را از روز اول هم تمیز تر و براق تر میکند .

قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتنیوم پلاس نیز یکی دیگر از محصولات این برند می باشد که کمی قوی تر از مدل پلاتنیوم می باشد ولی گران تر است . این قرص برای مصارف صنعتی عالی می باشد زیرا هرگونه سوختگی و چسبیدگی های ظروف و قابلمه ها را به راحتی پاک میکند .

قرص ماشین ظرفشویی فیری جار نیز ضعیف ترین و ارزان ترین محصول این برند است که نسبت به ۲ مدل بالا کمی کیفیت شستشوی پایین تری دارد .

خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتنیوم

برای خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتنیوم شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه تخفیفی فینیش این محصولات را با قیمت عالی و کیفیت تضمین شده تهیه و به مصرف برسانید . فروشگاه تخفیفی فینیش ضمن واردات مستقیم این محصول از مبدا اروپا با داشتن سابقه چند ساله در امر فروش اینترنتی موجب رضایت تمام مشتریان خود را ایجاد نموده است .

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha