• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402082921408
  • خبرنگار : 30147

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی:

گرانی‌ها همانند غباری بر روی اقدامات شایسته دولت نشسته است

گرانی‌ها همانند غباری بر روی اقدامات شایسته دولت نشسته است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: متأسفانه گرانی‌ها همانند غباری بر روی اقدامات شایسته دولت نشسته و نمی‌گذارد عملکردها برای مردم مشهود باشد.

سید مرتضی مدنی، امروز ۲۹ آبان ماه، در جلسه ستاد تنظیم بازار رشتخوار با بیان اینکه در شرایط فعلی موضوع اقتصاد اولویت و دغدغه اول کشور است، افزود: هرچند در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی برای خراسان رضوی هستیم، اما متأسفانه گرانی‌ها همانند غباری روی اقدامات شایسته دولت نشسته و نمی‌گذارد عملکردها برای مردم مشهود باشد.

وی اظهار کرد: تا مسئله بازار و معیشت مردم حل نشود هیچ‌گاه مردم نمی‌توانند اقدامات خوب دولت را لمس کنند، تورم و عدم رشد تولید باعث شده که فشار اقتصادی بر روی خانواده‌ها بیشتر شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: یکسری از تولیدکنندگان سودجو از شعار سال به نفع منافع خودشان استفاده می‌کنند و اگر وضعیت به همین منوال ادامه یابد قطعاً مشکلات اقتصادی به این زودی حل نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کل پرونده‌های تعزیراتی رشتخوار طی ۸ ماهه اخیر سال بیش از ۱۶۰ پرونده در حوزه‌های بهداشت و درمان، صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی بوده و به مراتب بیشترین پرونده تخلفی که صادر شده در مشهد بوده است.

مدنی تأکید کرد: اگر همه دستگاه‌های اجرایی مانند تعزیرات حکومتی به پرونده‌های تخلفات ورود پیدا کنند قطعاً بحث اقتصاد و معیشت مردم آرامش پیدا خواهد کرد.

فرماندار رشتخوار نیز در این جلسه گفت: یکی از مصادیقی که امروزه باعث نارضایتی در این برهه از زمان شده موضوع امنیت غذایی و تأمین اقلام ضروری مردم است.

حسین باهوش در ادامه بیان کرد: باید در نرخ‌گذاری اقلام وحدت رویه وجود داشته باشد و مدیریت صحیح اتفاق بیفتد، ملاک برای ما رعایت اصل قانون است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در دولت سیزدهم این است که مهمترین کارکردهایی همچون مردمی بودن و انقلابی بودن را در اولویت قرار دهیم، افزود: تمام سعی و تلاش ما باید کنترل بازار باشد، برای کم کردن نارضایتی‌های اجتماعی باید در برابر تخلفات وفق ضوابط و مقررات عمل شود.

فرماندار رشتخوار ادامه داد: در رشتخوار باید با یک برنامه‌ریزی خوب و مدون بازرسی‌ها و نظارت‌ها انجام شود تا مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha