• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402090100093
  • منبع : نمایندگی اردبیل

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل عنوان کرد

ضرورت تعامل مؤثر ادارات در اجرای سی امین اجلاس سراسری نماز

ضرورت تعامل مؤثر ادارات در اجرای سی امین اجلاس سراسری نماز

ایسنا/اردبیل دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: ادارات و دستگاه های فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی سی امین اجلاس سراسری نماز با ستاد اقامه نماز همکاری مستمر و مؤثر داشته باشند.

الله شکر عبدی اول آذر در کمسیون تخصصی نماز از برگزاری اجلاس سراسری نماز در اواخر آذرماه خبر داد و گفت: جلسه کمیسیون تخصصی سی امین اجلاس سراسری نماز در ادارات اردبیل و ستاد اقامه نماز استان برگزار می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» به میزبانی استان زنجان گفت: قرار بر این است پیش از برگزاری اجلاس سراسری در نیمه دوم آذرماه پیرامون شناخت موضوعات و مشکلات مرتبط با نماز نسل نو در سطح ملی و استانی، کمیسیون های تخصصی تشکیل شود.

عبدی هدف از تشکیل کمیسیون های تخصصی اجلاس سی ام را شناسایی مشکلات، مسائل و موانع رونق نماز در مدارس، دانشگاهها، مساجد عنوان کرد و ادامه داد: در این کمیسیون ها راهکارهای عملی درونی سازی فرهنگ نورانی نماز در بین نسل نو با استفاده از مطالعات کارشناسی و با کمک افراد صاحب نظر، شناسایی و سپس متناسب با وظایف و ماموریت دستگاهها به اجرا گذاشته خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در ادامه تأکید کرد: اعضای کمیسیون  تخصصی متشکل از مدیرکل،معاونین و روسای ادارات قرآن، عترت و نماز و اداره مشارکت های مردمی  با حضور موثر در جلسات مربوطه نسبت به شناسایی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای عملی اقدام و گزارشی از فعالیت خود را به ستاد اقامه نماز استان اردبیل ارسال کنند.

عبدی بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به لحاظ ارتباط مستیم با ائمه جماعات مساجد، مدارس و ادارات باید دوره های آموزشی ویژه ائمه جماعات با محوریت به روز رسانی اطلاعات و آموزه های نوین مهارت های ارتباطی با نسل جدید برگزار کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha