• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402090502742
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

بازدید مدیرعامل شستا از داروسازی شهید قاضی

بازدید مدیرعامل شستا از داروسازی شهید قاضی

ایسنا/آذربایجان شرقی دکتر عارف نوروزی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با همراهی دکتر حسین عطار، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) و دکتر بابک افقهی مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) از داروسازی شهید قاضی بازدید کردند.

دکتر عارف نوروزی، مدیرعامل شستا در این بازدید، بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌های زیر مجموعه شستا تاکید و اعلام کرد: در مورد اجرای طرح‌های توسعه‌ای باید بیشتر کار شود تا بعد از تامین نیازهای داخلی به صادرات نیز بتوانیم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان این‌که نباید سهم بازار را از دست بدهیم، افزود: با توجه به رویکرد تولید محصولات تزریقی در شرکت داروسازی شهید قاضی، توسعه این شرکت یک توسعه ملی بوده و در این راه باید جنگید که بسیار لازم و ضروری است و شستا همه جانبه از شرکت داروسازی شهید قاضی حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این شرکت با توجه به بررسی گزارشات روند عملکرد تولید، فروش و سودآوری و ساختار نیروی انسانی بسیار مناسب است.

نوروزی گفت: تولید محصولات جدید، انحصاری و با کیفیت، افتخار شرکت داروسازی شهید قاضی بوده و باید این شرکت وارد حوزه محصولات جدید شده و سبد محصولات تولیدی خود را افزایش دهد.

دکتر حسین عطار، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) نیز داروسازی شهید قاضی را یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین شرکت‌های مجموعه تیپیکو اعلام کرد که بزرگترین شرکت داروسازی کشور در حوزه تولید داروهای تزریقی و بیمارستانی است.

دکتر بابک افقهی مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) هم ضمن اعلام نکته نظرات در حوزه‌های تامین منابع مالی، بر لزوم حفظ نیروهای تخصصی و جلوگیری از خروج کارشناسان و مدیران خبره از شرکت‌های تابعه شستا اشاره کرد.

دکتر سعید باسمنجی، مدیرعامل شرکت داروسازی شهید قاضی در ادامه به تشریح جایگاه شرکت و گزارش عملکرد سال‌های اخیر پرداخت و در مورد مشکلات و موانع صنعت دارو و طرح‌های توسعه‌ای انجام گرفته و در دست اقدام توضیحات جامعی را ارائه داد.

در ادامه از خطوط تولید انواع سرم، آمپول و ویال، آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و بخش تحقیق و توسعه و انبارهای شرکت داروسازی شهید قاضی بازدید به عمل آمد.

نوروزی پس از بازدید، ضمن اعلام رضایت از عملکرد مدیریت مجموعه از زحمات کلیه همکاران داروسازی شهید قاضی تشکر کرد و از دکتر باسمنجی به عنوان برادری که خدمات وی مایه مباهات حوزه سلامت است، یاد و اعلام کرد: تصویب و حمایت همه جانبه شستا از توسعه پروژه‌های جدید این مجموعه، پاداش ما به این شرکت است.

وی هم‌چنین پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرای این شرکت را کاری حرفه‌ای و ملی مرتبط با سلامت مردم دانست که با اخلاق و وجدان کاری انجام شده است، به طوری که هم آبروی کشور و اعتباری برای شستا و تیپیکو بوده و هم منبع درآمد و سودآوری برای مجموعه سهامداران شستا است.

بازدید مدیرعامل شستا از داروسازی شهید قاضی

بازدید مدیرعامل شستا از داروسازی شهید قاضی

بازدید مدیرعامل شستا از داروسازی شهید قاضی

بازدید مدیرعامل شستا از داروسازی شهید قاضی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha