• پنجشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402093021494
  • خبرنگار : 50590

استاندار همدان خبر داد:

تخصیص ۲هزارمیلیارد به حوزه ورزش همدان

تخصیص ۲هزارمیلیارد به حوزه ورزش همدان

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت:در حوزه ورزش و زیرساخت های ورزشی مبلغی بیش از دو هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده که با توزیع صحیح و عادلانه شاهد موفقیت و قهرمانی بیشتر هم استانی های عزیز خواهیم بود.

علیرضا قاسمی فرزاد  پنجشنبه ۳۰ آذر در آیین تقدیر از ورزشکاران مسابقات المپیک و پارالمپیک آسیایی، اظهار کرد: پرچم سه رنگ کشور عزیزمان ایران نماد شهدا، افتخار آفرینی، فرهنگ و اعتقادات ماست و جایگاه آن بسیار رفیع  و کسانی که بعد از کسب مدال به این پرچم احترام می گذارند یعنی به تمامیت ارضی کشور احترام می گذارند که شایسته تکریم هستند.

وی افزود:همه کسانی که در این مسیر شرکت کردند و افتخار آفریدن برای ما محترم هستند حتی کسانی که نتوانستند مدال کسب کنند.

وی با بیان اینکه آنچه جامعه ما نیاز دارد ورزش به صورت همگانی است، عنوان کرد: ورزش همگانی و قهرمانی باید مورد توجه قرار بگیرد. برای اینکه سلامت جامعه تضمین شود؛ این مهم باید از دوران طفولیت در آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد، هر چقدر بتوانیم ورزش همگانی را ترویج دهیم به سلامت جامعه کمک کرده ایم.

قاسمی فرزاد بیان کرد: رئیس جمهور در حوزه ورزش نگاه ویژه دارند و اعتبارات خوبی برای ورزش و زیرساخت ها درنظر گرفته اند که در سفر سال گذشته ایشان اعتبارات خوبی برای زیرساخت های ورزشی به استان اختصاص داده شد و خوشبختانه بسیاری از پروژه های نیمه کاره از جمله سه استخر شنا در مرکز استان به بهره برداری رسید.

استاندار همدان با بیان اینکه  یک زمین چمن خوب در سرکان آماده افتتاح است، توضیح داد: با تامین اعتبار توانستیم یک زمین چمن استاندار و مطلوب برای دوستداران ورزش در سرکان ایجاد کنیم که این مهم آماده افتتاح است. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در حوزه ورزش و زیرساخت های ورزشی مبلغی افزون بر دو هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده که با توزیع صحیح و عادلانه شاهد موفقیت و قهرمانی بیشتر هم استانی های عزیز خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha