• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402100402436
  • خبرنگار : 30147

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

شهرک صنعتی دوم گناباد در مسیر راه‌اندازی است

شهرک صنعتی دوم گناباد در مسیر راه‌اندازی است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: شهرک صنعتی دوم گناباد در راستای پاسخ به نیازها و تقاضاهای موجود ایجاد می‌شود.

جعفر فرشچی طوسی اظهار کرد: در تیرماه امسال شهرک صنعتی دوم گناباد به وسعت ۵۰ هکتار در خراسان رضوی از جمله شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که در راستای پاسخ به نیازها و تقاضاهای موجود با تصویب هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ایجاد می‌شود.

وی در خصوص توسعه صنعت در این شهرستان، اظهار کرد: ایجاد شهرک صنعتی ۲ گناباد طبق روال در حال انجام است، قرارداد با مشاور انجام شده و در حال طراحی و نقشه‌برداری آن توسط مشاور است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی افزود: موافقت آب منطقه‌ای برای تامین یک لیتر آب در ثانیه انجام شده و از منابع طبیعی پیگیر اخذ مجوز ۹۰ متر زمین برای حفر چاه هستیم ولی با این حال هنوز در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب نشده است.

شهرک صنعتی دوم گناباد در مسیر راه‌اندازی است

وی اعلام کرد: ناحیه صنعتی دوم گناباد با مساحت ۵۰ هکتار در اراضی نیستان واقع در ۱۲ کیلومتری گناباد مجوز و مصوبه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را دریافت کرده است.

فرشچی خاطرنشان کرد: سند زمین به نام شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان منتقل شده و در کارگروه امور زیربنایی استان نیز با احداث آن موافقت و مصوب شده است، ولی ارسال آن برای اخذ و تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان منوط به اخذ مجوز محیط‌زیست و ارزیابی زیست‌محیطی، تأمین آب و تأمین‌ گاز شده است.

وی تأکید کرد: شرکت شهرک‌های استان برای ارزیابی زیست‌محیطی با مشاور قرارداد منعقد کرده و در حال انجام است و برای تأمین آب در مرحله اخذ مجوز حفر چاه و در خصوص تأمین گاز منتظر پاسخ موافقت شرکت گاز هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی بیان کرد: تا زمانی که ایجاد ناحیه صنعتی دوم گناباد در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب نشود اجازه شروع عملیات اجرایی نداریم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، وی گفت: جهت تسریع در این امر با توجه به اینکه تأمین آب انجام شده نیاز به مکاتبه از طرف فرمانداری گناباد با استانداری و راه و شهرسازی استان دارد که طرح و مصوبه کارگروه زیربنایی ایجاد ناحیه گناباد ۲ را به شورای برنامه‌ریزی استان ارسال و مصوب نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha