• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402100603810
  • خبرنگار : 30147

مراکز آموزشی طرقبه شاندیز تعطیل شد

مراکز آموزشی طرقبه شاندیز تعطیل شد

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار طرقبه شاندیز گفت: استمرار هوای ناسالم و تداوم پدیده گرد و خاک در این شهرستان موجب شد برای دومین روز متوالی تمامی اماکن آموزشی تعطیل اعلام شود.

حمیدرضا رحیمیان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه وضعیت آلودگی هوا به حدی است که برای حضور گروه‌های پرخطر و به خصوص کودکان در اماکن عمومی اصلاً مناسب نیست، افزود: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می‌شود.

وی با بیان اینکه باتوجه به ادامه روند آلودگی هوا مدارس طرقبه شاندیز در روز چهارشنبه تعطیل اعلام شده است، اظهار کرد: با توجه به شاخص‌های آلودگی هوا و بر اساس تصمیم اتخاذ شده کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس طرقبه شاندیز در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه در نوبت صبح به صورت غیرحضوری در بستر سامانه شاد و فضای مجازی برگزار می‌شود.

فرماندار طرقبه شاندیز همچنین از تعطیل بودن مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی خبر داد و افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان طرقبه شاندیز کلیه فعالیت‌های آموزشی نه تنها مدارس شهرستان طرقبه شاندیز در تمامی مقاطع تحصیلی بلکه دانشگاه‌ها هم در نوبت صبح به ‌صورت غیرحضوری و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی و اماکن ورزشی نیز تعطیل هستند، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر به دلیل آلودگی هوا، وضعیت طرقبه شاندیز خوب نیست، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت نیاز به تردد حتی‌الامکان از ماسک‌های مناسب استفاده کنند.

رحیمیان با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، در آماده‌باش هستند، گفت: تمامی مراکز درمانی مستقر در شهرستان و بیمارستان نیز در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت لزوم خدمات لازم را به مراجعه‌کنندگان و شهروندان ارائه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha