• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402101913579
  • خبرنگار : 50038

درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات انتخابی کاراته نیروهای مسلح

درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات انتخابی کاراته نیروهای مسلح

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری با کسب دو مدال برنز مسابقات انتخابی کاراته نیروهای مسلح کشور خوش درخشیدند و مجوز حضور در اردوی تیم ملی نیروهای مسلح را دریافت کردند.

حمیدرضا سپهری‌نیا افزود: مسابقات انتخابی کاراته نیروهای مسلح کشور در دو بخش کمیته و کاتا به میزبانی نیروی دریایی در تهران برگزار شد و ۱۵۰ نفر از ورزشکاران و قهرمانان این رشته ورزشی در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در دو بخش کاتا و کومیته با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران شایسته ملایری با حضوری قدرتمندانه در این دوره از مسابقات توانستند دو مدال درخشان برنز این مسابقات را از آن خود کنند، اظهار کرد: حسین عبادت‌طلب در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم و علی برخورداری در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم با کسب مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند و نفرات اول تا سوم این مسابقات به اردوی تیم ملی نیروهای مسلح کشور دعوت شدند.

سپهری‌نیا در ادامه بیان کرد: ورزشکاران پسر ملایری با کسب شش مدال درخشان طلا، نقره و برنز نخستین مسابقات ژیمناستیک مینی‌ترامپلین استان همدان یادواره شهدای والامقام ژیمناستیک بار دیگر در میادین استانی خوش درخشیدند.

وی افزود: تیم مینی‌ترامپلین ملایر با هماهنگی‌های انجام شده از سوی هیأت ژیمناستیک به مربیگری محمدرضا مهرابی و سرپرستی مهدی ندافی در این دوره از مسابقات شرکت کردند که با حضوری قدرتمند توانستند شش مدال طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در این دوره از رقابت‌ها امیرعباس فیضی و امیرعلی بیگی مقام اول و مدال طلا، محمدصالح اسلام‌پناه و آریا برزین‌کولیوند مقام دوم و مدال نقره و سامیار الهوردی و ابوالفضل جنتی‌فر مقام سوم و مدال برنز را احراز کردند.

‍وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه ورزشکاران بانوی ملایری طلایه‌داران مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشجویان دانشگاه‌های منطقه ۴ کشور شدند، گفت: مبینا راعی و معصومه عباسی از ورزشکاران شایسته ملایری با کسب مدال طلا و مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشجویان مجوز حضور در المپیاد کشوری را دریافت کردند.

سپهری‌نیا بیان کرد: مسابقات بدمینتون قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۴ کشور به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد و ورزشکاران بانوی ملایری در قالب تیم دانشگاه ملایر در این رقابت‌ها شرکت کردند که توانستند در رشته دوبل این مسابقات با شکست حریفان کشوری خود با اقتدار بر سکوی قهرمانی این مسابقات بایستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ملایر، وی خاطرنشان کرد: در این رقابت مبینا راعی و معصومه عباسی مقام اول و مدال طلا را کسب کردند همچنین نفرات برتر این مسابقات مجوز و سهمیه حضور در مسابقات المپیاد کشور را دریافت کردند.

انتهای پیام.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha