• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403030201169
  • خبرنگار : 30147

یک استاد حوزه:

شهید رئیسی رفع مشکلات با اتکاء بر توان داخل را به اثبات رساند

شهید رئیسی رفع مشکلات با اتکاء بر توان داخل را به اثبات رساند

ایسنا/خراسان رضوی یک استاد حوزه گفت: شهید آیت‌الله رئیسی طی این مدت ثابت کرد که هیچ مشکلی در کشور نیست که با اتکاء بر توان داخل حل‌ شدنی نباشد.

حجت‌الاسلام جواد طاهری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی مرد همیشه در میدان و خستگی ناپذیر بود، افزود: مردم هرگاه نگران و مضطرب بودند نگاهشان به این سید بود که شبانه‌روز خالصانه و صادقانه تلاش می‌کند و قدم بر می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه هرچند عزیزی را از دست داده‌ایم اما راه بزرگی را پیش روی ما گذاشت، از آیت‌الله رئیسی به عنوان شهید خدمت نام برد و عنوان کرد: اگر بخواهیم عزاداری‌های ما جریان ساز باشد و دل مستضعفان جهان را شاد کند باید گفتمان خدمت را به خوبی بیان و اجرا کنیم.

این استاد حوزه اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی عمر با ارزش خود را برای خدمت به خلق گذاشت و حتی جمعه‌ها هم استراحتی نداشت و برای خدمت شب و روز تلاش می‌کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی هر کجا رفت برای گره‌گشایی از مشکلات مردم بود، اذعان کرد: مردم خادم و دلسوز و گره‌گشای مشکلات را از دست دادند.

طاهری با اشاره به اینکه مردم طی این سال‌ها از خدمات بسیاری بهره‌مند شدند، خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی خادم مستضعفان بود و با خدمت کردن به مردم و محرومان عبادت می‌کرد.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی با گشاده‌رویی از مشکلات محرومان و مستضعفان گره‌گشایی می‌کرد و اعتنایی به کسانی که می‌خواستند او را از این مسیر منصرف کنند و یا حاشیه پردازی کنند نداشت.

استاد حوزه علمیه رفع مشکلات مستضعفان را از اولویت‌های شهید رئیسی دانست و گفت: آیت‌الله رئیسی خودش را وقف مردم کرده بود و در همین مسیر هم جانش را فدا کرد.

وی افزود: زمانی که همه از ناامیدی صحبت می‌کردند و از سوی برخی مسئولان مذاکره با دشمن را تنها راه نجات کشور از مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی می‌دانستند شهید آیت‌الله رئیسی وارد میدان شد و بدون اینکه از سختی‌ها بگوید سخت‌کوشی کرد و برای مردم سرسختی نشان داد.

طاهری با بیان اینکه ایشان بدون اتکاء به مذاکرات و کشورهای استعماری برای رفع مشکلات شبانه‌روز تلاش کرد، گفت: دولت آیت‌الله رئیسی به بسیاری از وعده‌هایی که داده بود عمل کرد.

وی با اعلام اینکه شهید آیت‌الله رئیسی بسیاری از مشکلات را با تکیه‌بر توان داخلی و داشته‌ها رفع کرد، تصریح کرد: شخصیت آیت‌الله رئیسی به عنوان یک الگو برای همیشه باقی ماند.

استاد حوزه با اشاره به اینکه شهید رئیسی به خوبی به توصیه اهل‌بیت که ایمان به پیامبر و نزدیکی به آن حضرت در گرو خدمت به مردم است عمل کرد، اظهار کرد: ایشان هیچ گاه نسبت به امور مسلمین بی‌تفاوت نبود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در مسیر درست برای مشکلات تلاش کرد، افزود: آیت‌الله رئیسی طی این مدت ثابت کرد که هیچ مشکلی در کشور نیست که با اتکاء بر توان داخل حل‌شدنی نباشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha