• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403030201344
  • خبرنگار : 50567

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

ایران خادمی دانشمند و سیاستمداری اندیشمند را از دست داد

ایران خادمی دانشمند و سیاستمداری اندیشمند را از دست داد

ایسنا/هرمزگان  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: نجابت، صبوری، انصاف، مقام فقهی و علمی، تبحر در سیاست و روحیه بشاش، بخشی از امتیازات شخصیتی شهید والامقام آیت‌الله رییسی بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، با اعلام اینکه مردم ایران در این حادثه صدمه سختی را متحمل شد، افزود: امیدواریم با عنایت الهی این خسران سختی که به کشور وارد شده است، جبران شود.

پیغامی، یادآور شد: حدود ۲۰ سال با رییس جمهور شهید ارتباط کاری داشتم و در ۱۰ سال آخر به طور مستمر از نزدیک با خانواده وی نیز ارتباط داشتم و بسیار متاسفم که ایران چنین شخصیتی را از دست داده است.

به گفته وی، شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در زندگی شخصی، حرفه‌ای و کاری خود الگویی از صداقت، عشق به خدمت و مردمداری را به یادگار گذاشت.

پیغامی تصریح کرد: کارنامه شهید جمهور در مسوولیت‌هایی همچون دادستانی انقلاب، ریاست بازرسی کل کشور، ریاست قوه قضاییه، آستان قدس رضوی و دوره ناتمامش در جایگاه ریاست جمهوری نشان از قدرت و توانایی این شهید در مدیریت این مسوولیت‌ها دارد.

وی ادامه داد: رییس جمهور شهیدمان به دلیل ارتباطات خوب منطقه‌ای و بین‌المللی محبوبیت خاصی در میان همتایان خود داشت به طوری که پس از این واقعه تلخ و دردناک شاهد پیام‌های رییسان جمهور کشورهای مختلف به ویژه همسایگان و اظهار ناراحتی آنان از این واقعه دردناک بودیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به دلیل آشنایی و رفاقت و ارتباط نزدیکی که با رییس جمهور شهید، وزیر خارجه شهیدمان حسین امیرعبدالهیان، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی داشتم بیش از دیگران متوجه ضرر بزرگی که به کشور وارد شده، هستم.

به گفته وی، مردم کشورمان برای جبران این خسارت عظیم، باید در شناخت فردی که الگوست و کسانی که الگونما هستند دقت کنند و افراد صادق و عاشق خدمت را برای امور کشور انتخاب کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha