• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403031309217
  • منبع : جمعیت هلال احمر

اولویت هلال‌احمر خدمت در مناطق محروم است

اولویت هلال‌احمر خدمت در مناطق محروم است

رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان تاکید کرد که اولویت هلال احمر خدمت در مناطق محروم است.

به گزارش ایسنا، پیرحسین کولیوند در جریان بازدید از روند خدمت رسانی کاروان جهادی الکفیل در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان گفت: افراد فعال در گروه‌های جهادی از اساتید برجسته دانشگاه و دانش آموختگان مراکز علمی علاقه مند به فعالیت های جهادی هستند که ماحصل کارشان یک کار جمعی و دلسوزانه است. این اقدام جهادی به عنوان نذر خدمت برای سید و سالار شهیدان خدمت انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: خدمت به مناطق محروم، اولویت هلال احمر است و در این عرصه با جدیت وارد میدان شده است.

به گفته وی در این فعالیت جهادی حدود ۱۲۰ پزشک فوق تخصص و متخصص به مدت پنج روز تا نیمه خرداد در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان به اقشار کم برخودار به صورت رایگان خدمات درمانی ارائه می دهند و جمعیت هلال احمر همدان با مشارکت فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و کاروان سلامت الکفیل، ۹۰ جایگاه (یونیت) دندانپزشکی در سالن مجاور حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان به منظور ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مستقر کرده است. همچنین بیمارستان (آر.دی.اچ) برای درمان اضطراری و سرپایی بیماران توسط هلال احمر در این محل دایر شده و یک شعبه از داروخانه هلال احمر در این محل برپا و داروی رایگان به بیماران دارای نسخه پزشک ارائه می دهد.

کولیوند گفت: مجموع افراد حاضر در این طرح شامل پزشک، دستیار پزشک، گروه تریاژ، تیم حمایت روانی و سایر افراد که به مردم خدمات ارائه می دهند به حدود ۲۵۰ نفر می‌رسد.

در جریان این سفر همچنین در مراسمی با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر طرح آبرسانی به روستای کنجوران تویسرکان نیز به بهره‌برداری رسید و در جریان آن پنج کیلومتر لوله گذاری، اتصالات، خط انتقال و توزیع شبکه با هدف تامین آب آشامیدنی پایدار اهالی این روستا انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha