• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403031912126
  • خبرنگار : 71505

فرماندار تهران تاکید کرد

اتمام پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام تا پایان سال جاری

اتمام پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام تا پایان سال جاری

فرماندار تهران بر لزوم اتمام ادامه پروژه بزرگراه یادگار امام(ره) تا پایان سال جاری تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، احمد قیومی فرماندار تهران در آیین بهره‌برداری از بوستان شهدای خدمت و ۲۱۰ پروژه عمرانی ترافیکی و خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۰ که در قالب صدوبیست‌وپنجمین پویش «امید و افتخار» با حضور چمران ریاست شورای شهر تهران و اخ‌الصنایع شهردار منطقه ۱۰ برگزار شد، با اشاره به وجود ۱۰۰۰ شهید منطقه ۱۰ تهران اظهار کرد: این منطقه ۱۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و به این ترتیب زمانی که گفته می‌شود صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمتان مملکت این اقشار هستند به واقع در شهدایی که تقدیم انقلاب شده است این موضوع به روشنی دیده می‌شود.

وی اضافه کرد: در دولت شهید خدمت شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور محبوب به عینه توجه به مشارکت مردم دیده می‌شود. آنچه که من از این شهید آموختم حضورشان در میان مردم بود که حضوری واقعی بود و اعتقاد داشتند امور را باید به مردم سپرد و کمک کردند فاصله مسئولین و مردم کم شود و این موضوع را یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی پایدار می‌دانستند.

فرماندار تهران تاکید کرد: در دل مردم بودن و از مردم بودن و تلاش واقعی برای این‌که حاکمیت به دست مردم برسد از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود. مردمی‌سازی دولت را مورد توجه قرار داده بودند و اعتقاد داشتند هرچه مردم مشارکت داشته باشند توسعه پایدارتری اتفاق خواهد افتاد. خوشبختانه امروز در شهرداری تهران نیز خدمت به مردم با قوت و جدیت پیگیری می‌شود و فضای مردمی‌سازی مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: پروژه‌ها با اولویت‌بندی که توسط مردم انجام شده به مرحله اجرا می‌رسد و فضای مبتنی بر مشارکت مردم شکل گرفته است. طرح بزرگی به نام ادامه پروژه بزرگراه یادگار امام که در سال‌ها قبل طراحی شده بود با قدرت پیگیری خواهد شد و این کلان پروژه شهری امیدواریم تا پایان سال به سرانجام برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha