• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403032416457
  • خبرنگار : 50673

کسب رتبه اول اداره کل امور شهری وشوراهای استانداری هرمزگان

کسب رتبه اول اداره کل امور شهری وشوراهای استانداری هرمزگان

ایسنا/هرمزگان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از کسب رتبه نخست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان در بین ادارات کل امور شهری و شوراهای استانداری سراسر کشور خبر داد.

 محمد مرودی امروز پنجشنبه ۲۴خرداد، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوه‌نامه سنجش حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ها با دفاتر تخصصی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و وزارت کشور و ارزیابی ادارات کل امور شهری و شوراها، اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان با توجه به امتیازات کسب شده رتبه نخست را کسب کرد.

وی با اشاره به شاخص های سنجش ارزیابی ادارات کل امور شهری و شوراهای استانداری گفت: این شاخص ها شامل برنامه ریزی و بودجه، محیط زیست و خدمات شهری، نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات، پشتیبانی و امور فنی، امور اقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی، ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستای ، برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری بوده است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: با توجه به ارزیابی انجام شده توسط دفاتر تخصصی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و وزارت کشور اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان در سال ۱۴۰۲ رتبه اول در بین تمامی ادارات کل امور شهری و شوراهای استانداری ها را کسب کرده است. 

وی ضمن تقدیر از مدیرکل و همکاران اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان بابت کسب رتبه برتر گفت: از مدیرکل و همکاران وی که با تلاش های مخلصانه خود توانستند این رتبه را کسب کنند تقدیر و تشکر می‌کنم. 

به گزارش ایسنا، این اداره کل در سالهای ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز حائز رتبه اول شده و کسب این رتبه برای چهارمین سال متوالی نشان دهنده مدیریت کارآمد و برنامه ریزی دقیق جهت پیشبرد اهداف توسعه و مدیریت شهری در سطح شهرداری های استان بوده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha