• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403032617394
  • منبع : بازار

لیست قیمت روز درب داخلی ۱۴۰۳/انتخابی برتر برای خانه و محل کار

لیست قیمت روز درب داخلی ۱۴۰۳/انتخابی برتر برای خانه و محل کار

در سال‌های اخیر، آن‌قدر بازار لوازم ساختمانی وسعت گرفته که کافیست تصمیم بگیرید یک وسیله را بخرید؛ آن وقت است که با انبوهی از مدل‌ها با جنس‌های گوناگون مواجه خواهید شد. در این میان درب داخلی نیز از این وضعیت بی‌بهره نبوده و با جنس‌های مانند ملامینه، پی وی سی، hdf و غیره توانسته به‌عنوان یکی از اجزای ساختمانی متنوع شناخته شود.

به گزارش ایسنا به نقل از دُرسی، از طرفی خرید درب داخلی مناسب از آن مواردی است که به‌عنوان فوت کوزه‌گری عمل می‌کند. زیرا با انتخاب درست آن می‌توانید طراحی داخلی یک ساختمان را از بیخ و بن متحول کنید. در همین راستا، ما تصمیم گرفته‌ایم تا شما را به بازار متنوع این درها ببریم و لیست قیمت روز درب داخلی در سال ۱۴۰۳ را به شما اطلاع دهیم تا شما را از چرخیدن در بازار و قیمت پرسیدن خلاص کنیم.

آخرین قیمت درب‌های داخلی در سال ۱۴۰۳ چیست؟

امروزه تولیدکنندگان و فروشندگان درب‌های داخلی با ارائه محصولات متنوع و مقاوم در برابر آب و صدا، تلاش می‌کنند تا نیازهای مختلف بازار و مصرف‌کنندگان را برآورده کنند. فروشگاه‌های آنلاین نیز با خدمات ارسال رایگان و نصب اصولی توانسته‌اند رضایت مشتریان بیشتری را جلب کرده و با امکان سفارش آنلاین، خرید را برای مصرف‌کنندگان مانند یک چشم به هم زدن سریع کنند.

از طرفی چون در معماری و دکوراسیون داخلی از خرید درب شکیل و با کیفیت نمی‌توان به سادگی گذشت؛ پس توجه به تغییرات قیمت بازار، راهی مقرون به‌صرفه و مطمئن برای خریداران محسوب می‌شود. همچنین نقد و بررسی ابزارها و متریال‌های استفاده شده در ساخت درب‌ها، به مشتریان کمک کرده تا با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهند و همه این موارد را تنها در خرید آنلاین از سایت‌های معتبر می توان یافت.

در ادامه ما آخرین قیمت درب داخلی را از وب‌سایت‌های معتبر گردآوری کرده‌ایم و برایتان به صورت لیستی جامع درآورده‌ایم.

۱.قیمت درب ملامینه

درب‌های ملامینه با سطحی مقاوم در برابر خط و خش و لکه، گزینه‌ای مناسب برای محیط‌های پر تردد و دفاتر اداری هستند. این درب‌ها با قیمت ۱۳۵۰۰۰۰ تومان و دوام بالا، در بسیاری از خانه‌ها و دفاتر استفاده می‌شوند.

۲.قیمت درب سرویس

این نوع درب‌ها به‌طور ویژه برای سرویس‌های بهداشتی طراحی شده‌اند و از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب برخوردارند. درب‌های سرویس معمولاً در محیط‌هایی با رطوبت بالا مانند حمام و توالت و استخرها کاربرد دارند. این نوع درها نیز در رنج قیمت ۱۳۵۰۰۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسند.

۳ قیمت درب رویه PVC

درب‌های PVC با شروع قیمت از ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان، برای محیط‌های مرطوب و مکان‌هایی که نیاز به نظافت آسان دارند، بسیار مناسب هستند. این درب‌ها در برابر آب و تغییرات دما مقاوم بوده و به راحتی تمیز می‌شوند.

۴.قیمت درب رویه رنگ

درب‌های رویه رنگ با قیمت از ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان، ظاهری زیبا و شیک به فضای داخلی شما می‌بخشند. این درب‌ها در رنگ‌های مختلف و قابلیت تطبیق با دکوراسیون داخلی‌تان را دارند.

۵.قیمت درب HDF

درب‌های داخلی HDF با شروع قیمت از ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان، انتخابی اقتصادی و با دوام برای منازل و دفاتر کار هستند. این درب‌ها از ورقه‌های فیبر فشرده ساخته شده و مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارند.

۶.قیمت درب فومیزه

محدوده قیمت درب‌های فومیزه حول و حوش ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان تخمین زده می‌شود، به‌دلیل ساختار ویژه و مقاومت بالای این نوع درها در برابر رطوبت و حرارت، به گزینه‌ای ایده‌آل برای محیط‌های خاص و پروژه‌های ساختمانی لوکس تبدیل شده اند.

۷.قیمت درب پلی وود

درب‌های پلی وود با شروع قیمت از ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان، به خاطر دوام بالا و مقاومت در برابر شرایط محیطی سخت، برای استفاده در پروژه‌های بزرگ و سازه‌های خاص بسیار مناسب هستند. این درب‌ها از ترکیب پلیمر و چوب ساخته شده‌اند که مزایای هر دو متریال را دارا هستند.

لیست قیمت روز درب داخلی ۱۴۰۳/انتخابی برتر برای خانه و محل کار

با خرید آنلاین برای درب داخلی در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید!

بله درست متوجه شدید. زیرا خرید آنلاین درب داخلی در سال ۱۴۰۳ به شما یک لیست قیمت به‌روز ، دیدن قیمت‌گذاری شفاف، امکان مقایسه انواع درب‌های چوبی، فلزی، PVC ، ملامینه و غیره را فراهم می‌کند. از دیگر مزایای خرید آنلاین، دریافت تخفیف‌های ویژه و دسترسی به نقد و بررسی‌های تخصصی این محصولات است که انتخاب بهترین درب را برای شما آسان‌تر می‌کند.

از طرفی، فروشگاه‌های آنلاین، با ارائه ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش، تجربه خرید راحتی را برای شما رقم می‌زنند. در همین راستا، ما فروشگاه معتبر «دُرسی» را به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از بهترین مرجع در بین فروشندگان درب داخلی در بازار به حساب می‌آید.

لیست قیمت روز درب داخلی ۱۴۰۳/انتخابی برتر برای خانه و محل کار

مجموعه دُرسی Doorc را بهتر بشناسیم

در چند سال اخیر، مجموعه دُرسی به‌عنوان فروشنده انواع درب داخلی و ساختمانی توانسته نیازهای مشتریان خود را به بهترین نحو برآورده ‌کند. این مجموعه با ارائه خدمات به صورت جزئی و کلی، آماده همکاری با نمایشگاه‌داران و انبوه‌سازان داخلی را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت مجموعه دُرسی با آدرس اینترنتی (www.doorc.ir) مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha