• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403032617857
  • خبرنگار : 71552

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی انتخاب شدند/ آغاز اردوها از اواخر خرداد

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی انتخاب شدند/ آغاز اردوها از اواخر خرداد

فدراسیون کبدی ایران سرمربیان تیم های ملی کبدی مردان و زنان ایران و اسامی بازیکنان دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان ایران به منظور آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا از این هفته آغاز می،شود. هدایت تیم ملی کبدی مردان را نواب تازه قلعه بر عهده خواهد داشت و این اردو در استان زنجان انجام می‌شود. اولین اردوی تیم ملی زنان نیز با هدایت ماهرخ دانش در استان تهران برگزار خواهد شد.

در بازی‌های آسیایی هانگژو غلامرضا مازندرانی سرمربی مردان و شایلا جین هندی، سرمربی تیم ملی زنان بود که اکنون فدراسیون با اعلام خبر آغاز اردوها سرمربیان جدید تیم‌های ملی را معرفی کرد.

ششمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا از آذر سال جاری در شهر بانکوک کشور تایلند برگزار خواهد شد و رشته ورزشی کبدی پس از یک دوره غیبت مجددا به آن اضافه شده و قرار است تیم های ملی کبدی سالنی (۵ نفره) مردان و زنان در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

فدراسیون کبدی در نظر دارد در فاصله زمانی شش ماهه تا این رقابت‌ها با برگزاری ۱۰ مرحله اردو برای هر تیم مردان و زنان آمادگی لازم جهت حضور در مسابقات را مهیا کند.

کبدی در سه دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن در سالهای ۲۰۰۷ (ماکائو)، ۲۰۰۹ (ویتنام) و ۲۰۱۳ (اینچئون کره جنوبی) تعداد ۴ مدال ارزشمند را تقدیم کاروان ورزشی ایران نموده است.

اولین اردوی تیم ملی کبدی سالنی از تاریخ ۲۸ خرداد تا ۵ تیر در مجموعه ورزشی مادران و کودکان بعثت واقع در استان تهران برگزار می‌شود.

فاطمه احمدی، پریا اشرفی، نیلوفر ایزانلو، زهرا آسترکی، مبینا پریسایی، زهرا حسنی، فاطمه خدابنده لو، ناهید داستان، مریم سلگی، نسترن سید دین خواه، فاطمه طوسی، الناز عبادی، بهنوش عنایتی، آیناز فرامرزی، آتنا قراگوزلو، زینب کرباسی، زهرا کریمی، زهرا کمالی مقدم، میترا محمدی فرد، آتنا مددی، صبا مقصودلو، زکیه ململی، رقیه منصوری، فاطمه موسوی، حدیثه وارسته اسامی بازیکنان دعوت شده به اولین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی سالنی زنان است.

سمانه افخم به عنوان مربی و منصوره ابوجعفری به عنوان سرپرست انتخاب شدند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha