• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403070907457
  • خبرنگار : 50026

مطالبه چندین ساله مردم تحقق پیدا کرد؛

تعرفه گاز مشترکین سربیشه بر اساس تعرفه سردسیری اعمال خواهد شد

تعرفه گاز مشترکین سربیشه بر اساس تعرفه سردسیری اعمال خواهد شد

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: امسال تعرفه گاز همه مشترکین سربیشه بر اساس تعرفه سردسیری اعمال و در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

مصطفی نخعی درخصوص تعرفه گازسربیشه با بیان اینکه این موضوع یکی از مطالبات به حق همه مردم بخش سربیشه در هر سه بخش مرکزی، درح و مود بود، به ایسنا گفت: این مورد از همان ابتدایی که مسئولیت نمایندگی مردم را بر عهده گرفتم جزو مواردی بود که پیگیری کردم. 

وی با بیان اینکه در این خصوص موانعی وجود داشت، افزود: اطلاعاتی که از ایستگاه‌های هواشناسی در واقع وجود داشت در شهرستان اجازه اینکه تعرفه سردسیری سربیشه به شکلی که مطلوب مردم اعمال شود، وجود نداشت.

نخعی ادامه داد: با رایزنی‌های بسیار در شرکت گاز، سازمان هواشناسی استان و به ویژه در پژوهشکده هواشناسی کشور و با مکاتبات متعدد، جلسات مختلف و رایزنی‌های زیاد در نهایت با همکاری شرکت گاز استان اداره کل هواشناسی استان و به صورت ویژه پژوهشکده هواشناسی کشور این مطالبه چندین ساله مردم تحقق پیدا کرد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: از همین امسال تعرفه گاز همه مشترکین در شهرستان سربیشه بر اساس تعرفه سردسیری محاسبه و اعمال خواهد شد.

نخعی با بیان اینکه این موضوع برای سال جاری عملیاتی خواهد شد، اظهار کرد: روال کار به این شکل بود که داده‌های هواشناسی باید توسط پژوهشگاه هواشناسی کشور تحلیل می‌شد و این تحلیل باید به شرکت گاز ارسال و براساس تشخیص شرکت گاز اعمال تعرفه انجام می‌شد.

وی یادآور شد: چندین بار این اتفاق افتاد داده‌ها خیلی کفایت لازم را نداشت، اما شهرستان از باب روزهای سرد و یخبندان و خیلی موضوعات دیگری که کاملا در شهرستان سربیشه و بازدیدهای میدانی که در این خصوص انجام شد مشهود بود و این یقین حاصل شد که این شهرستان باید با تعرفه سردسیری اعمال تعرفه شود لذا مکاتباتش از سمت پژوهشگاه هواشناسی کشور با شرکت گاز انجام شده و در شرکت گاز هم برای سال جاری لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha