• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071109229
  • خبرنگار : 50605

معاون برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون:

تقویت حمل و نقل عمومی در اولویت تسهیلات تیران قرار گرفت

تقویت حمل و نقل عمومی در اولویت تسهیلات تیران قرار گرفت

ایسنا/اصفهان معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار تیران و کرون گفت: تقویت حمل و نقل عمومی و اشتغال-زایی در این حوزه در اولویت تسهیلات بانکی این شهرستان  قرار می‌گیرد.

امیر عرب، امروز(چهارشنبه، ۱۱ مهر) در نشست کارگروه اشتغال تیران و کرون، اظهار کرد: کشاورزی، صنایع دانش بنیان و گردشگری سه اولویت مهم اقتصادی این شهرستان است که با ارائه تسهیلات و حمایت‌های سازمانی فرصت‌های اشتغال‌زایی را فراهم کرده است.

وی افزود: در حوزه کشاورزی توسعه گلخانه‌ای به دلیل کمبود زیرساخت‌های انرژی وجود ندارد، اما کاشت گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی در اولویت قرار دارد.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار تیران و کرون، در حال حاضر ۱۳۰۰ واحد گلخانه سبزی و صیفی و گیاهان تزئینی در این شهرستان وجود دارد که محصولات آن صادراتی است، اما افزایش دیگر آن نیاز به تأمین گاز و برق مورد نیاز است.

عرب با اشاره به اینکه در حوزه خدمات به توسعه حمل و نقل عمومی نیاز داریم، تصریح کرد: ارائه تسهیلات بانکی برای خرید خودرو سواری و ون مسافربری لازم است که از تسهیلات کمیته امداد و اشتغال‌زایی شهرستان به متقاضیان این عرصه اختصاص یابد.

وی به راه‌اندازی مشاغل خانگی و اختصاص تسهیلات به این حوزه اشاره کرد و گفت: امسال ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به این حوزه اختصاص یافته که حدود ۷ میلیارد ریال آن برای پرداخت به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیر کمیته امداد تیران و کرون نیز با بیان اینکه سال گذشته ۷۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه به مددجویان این نهاد و افراد دهک‌های پایین پرداخت شده، اظهار کرد: امسال نیز معادل این اعتبار به این منطقه اختصاص یافته که ۴۵۰ میلیارد ریال آن به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

اردشیر فرخ وند ادامه داد: امسال روند پرداخت تسهیلات بانکی در مقایسه با سال گذشته کمتر بوده که مدیران شعب بانک‌های این شهرستان در این خصوص مساعدت و همکاری کنند تا سرعت کار افزایش پیدا کند.

به گفته وی، تسهیلات پرداختی در حوزه حمل و نقل مسافر و بار، فعالیت‌های تولیدی و خدماتی مصرف شده و افراد برای خود و خانواده شرایط شغلی فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha