• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403080704771
  • منبع : نمایندگی کردستان

دومین طرح ملی اردوی «فن فرهنگ» در جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد

دومین طرح ملی اردوی «فن فرهنگ» در جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد

ایسنا/کردستان سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان، گفت: دومین طرح ملی اردوی «فن فرهنگ» با حضور دانشجویان دانشگاه ملی مهارت در جهاد دانشگاهی کردستان برگزار شد.

مهدی ورمزیار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این طرح با هدف بازدید از دستاوردهای فناورانه صنعتی و اقتصادی سراسر کشور طراحی شده است.

وی افزود: در این طرح به‌ صورت تخصصی دانشجویان و دانش‌آموزان در قالب اردوهای نظام‌مند یک روزه از پروژه‌ها و ابر پروژه‌های فناورانه و اماکن صنعتی بازدید می‌کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان، با اشاره به برگزاری دومین دوره طرح ملی اردوی دانشجویی «فن فرهنگ» در سراسر کشور، افزود: دومین دوره اردوی «فن فرهنگ» از مجموع اردوهای سازمان گردشگری علمی، فرهنگی دانشجویان ایران با حضور دانشجویان دانشگاه ملی مهارت استان به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و با همکاری شرکت توزیع برق استان کردستان برگزار شد.

وی به بازدید دانشجویان از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران اشاره کرد و گفت: در این دوره از اردوی دانشجویی ۳۵ نفر از دانشجویان رشته‌های مهارتی از نزدیک با دستاوردهای جدید صنعت برق بیشتر آشنا شدند.

وی ادامه داد: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی از سوم تا ۶ آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است.

ورمزیار با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت برق بستری برای تبادل دانش، فناوری و ایجاد فرصت‌های جدید در این حوزه است، افزود: نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران به‌عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه سالانه با حضور جمع زیادی از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت برق برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا و به‌منظور آشنایی دانشجویان ملی مهارت استان به‌ویژه در حوزه صنعت برق با آخرین دستاوردها و محصولات شرکت‌های داخلی و خارجی این صنعت اردوی فن فرهنگ به بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران اختصاص یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha