به گزارش ایسنا، طبق اعلام بانک مرکزی، امروز سه شنبه ۲۷ خردادماه، محمدرضا فرزین - رئیس کل بانک مرکزی - با حضور سرزده در برخی شعبات بانکی در سطح شهر تهران، ضمن بررسی روند ارائه خدمات به مردم از نزدیک در جریان فعالیتها، نحوه ارائه خدمات بانکی و عملکرد خودپردازها و شعبات قرار گرفت.
در این بازدید سرزده با کارکنان، مدیران شعبات و مشتریان به گفتوگو پرداخت و بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد. فرزین همچنین نسبت به برخی موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان شبکه بانکی نیز ضمن پیگیری فوری، دستورات لازم را صادر کرد.
انتهای پیام
نظرات