دکتر فرید حبیبی رودسری، شنبه ۷ تیر در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به عملکرد بی وقفه مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی در دوران جنگ تحمیلی ۱۲ روزه ایران و رژیم صهیونیستی، از پایداری سامانه های غیرحضوری و نسخه نویسی الکترونیک در این دوره خبر داد و تاکید کرد: با وجود شرایط بحرانی، تمامی تعهدات درمانی بیمه شدگان و خانواده های آنان بدون وقفه و با حداکثر توان انجام شد.
وی با اشاره به استمرار کلیه خدمات عادی و اضطراری در مراکز درمانی تحت پوشش، افزود: تمامی بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز درمانی تابعه با آمادگی کامل به ارائه خدمات ادامه دادند تا هیچ یک از هموطنان به ویژه مردم و خانواده های آسیب دیده، در دریافت خدمات با اختلال مواجه نشوند.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با اعلام پرداخت به موقع مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی خصوصی و دانشگاهی در این دوران خاطرنشان کرد: با تدابیر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و پیگیری های مستمر، تعهدات مالی این مراکز به صورت منظم پرداخت شد تا چرخه درمان با مشکل روبرو نشود.
حبیبی رودسری همچنین به پاسخگویی شبانه روزی سامانه ۱۴۲۰سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این سامانه در تمام ساعات شبانه روز آماده رسیدگی به درخواست ها و مسائل بیمه شدگان بود تا ضمن استمرار پاسخگویی، خدمات به سرعت و بدون وقفه ارائه شود.
وی با تقدیر از همکاران خود در مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی و جامعه پزشکی استان، تصریح کرد: این عملکرد نشان دهنده ظرفیت بالای نظام سلامت کشور در شرایط بحرانی و تعهد واقعی ما نسبت به مردم است و لذا سازمان تامین اجتماعی در این آزمون سخت، همچون همیشه در کنار مردم بود.
انتهای پیام
نظرات