امین روستایی اظهار کرد: تجهیزات سامانه هوشمند سوخت از مهمترین زیرساختهای نظام سوخترسانی به شمار میرود که پیش از این با اعلام خرابی از سوی جایگاهداران، قطعه مورد نظر برای تعمیر یا تعویض به مرکز ارسال میشد و تا برگشت آن نازل مربوطه به صورت غیرفعال در میآمد که برای همین با تلاش کارشناسان منطقه همدان و همکاری بانک عامل و همکار سوخترسانی، کارگاه تعمیر این قطعات در منطقه همدان ایجاد شد.
وی با بیان اینکه هر جا که سایه شوم تحریم و محدودیت خودنمایی کرد صنعت بومی با نبوغ کارشناسی به میدان آمد، افزود: ضرورت افزایش سرعت و کیفیت تعمیرات و پشتیبانی قطعات سامانه بویژه در شرایط اضطراری حائز اهمیت بسیار بوده برای همین برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مردم در جایگاههای عرضه فرآوردههای نفتی مایع، راهاندازی این مرکز مشکلات زیادی را از سر راه برمیداشت.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر اولین بسته قطعات تعمیر شده شامل ۶۴ عدد کارتخوان توسط پیمانکاران پشتیبان پس از انجام تعمیرات و تستهای کنترل کیفیت، با رعایت استانداردهای فنی و ایمنی، تحویل و در محل نصب شد.
روستایی گفت: درحال حاضر روزانه ۱۵ مسترکارد (کارتخوان) و ۳ عدد پین پد(صفحه کلید) در این مرکز تعمیر و به جایگاههای نیازمند استان ارسال میشود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه همدان، روستایی با اشاره به اینکه باید به توانایی جوانان و متخصصان داخلی اعتماد کنیم گفت: تیم فنی در حال حاضر در مرحله ارزیابی و بررسی نهایی بوده و تلاش میشود تا تعمیر و نصب سایر قطعات هم در اسرع وقت در برنامهها گنجانده شود.
انتهای پیام
نظرات