• چهارشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۴ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1404050804625
  • خبرنگار : 50599

فرماندار چابهار:

هیچ مطالبه‌ای نباید در پیچ‌وخم‌های اداری رها شود

هیچ مطالبه‌ای نباید در پیچ‌وخم‌های اداری رها شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار ویژه شهرستان چابهار با بیان اینکه هیچ مطالبه‌ای نباید در پیچ‌وخم‌های اداری رها شود، گفت: اگر مدیری در رسیدگی به درخواست‌های مردمی تعلل کند، تذکر دریافت خواهد کرد.

علیرضا نورا با اشاره به برگزاری منظم دیدارهای مردمی اظهار کرد: مسئولان موظف به پاسخ‌گویی هستند و این رویکرد از اولویت‌های ما در فرمانداری است.

وی گفت: این دیدارها فرصتی برای شنیدن مستقیم مشکلات مردم و پیگیری فوری مسائل آنان است.

فرماندار بیان کرد: برگزاری دیدارهای چهره‌به‌چهره با شهروندان یکی از رویکردهای محوری فرمانداری چابهار است. هدف از این برنامه‌ها، دریافت بی‌واسطه مطالبات مردمی و تسریع در روند رسیدگی به آن‌هاست.

وی افزود: مسائل مطرح‌شده در این جلسات، بلافاصله به معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارجاع داده می‌شود و تا زمان حل نهایی موضوع، روند پیگیری ادامه خواهد داشت.

فرماندار چابهار با تأکید بر این‌که این برنامه به‌صورت منظم ادامه دارد، تصریح کرد: این اقدام در راستای تکریم ارباب‌رجوع، ارتقای رضایتمندی عمومی و افزایش اثربخشی مدیریتی اجرا می‌شود. مردم باید اطمینان داشته باشند که مسئولان در کنار آن‌ها هستند و مشکلاتشان را پیگیری می‌کنند.

وی در پایان تأکید کرد: دیدارهای مردمی با قوت ادامه خواهد یافت و تلاش می‌کنیم هیچ درخواستی بدون پاسخ نماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha