• شنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۴ / ۱۹:۳۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1404071912419
  • خبرنگار : 50455

استاندار قم:

سطح رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی افزایش یافته است

سطح رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی افزایش یافته است

ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به جایگاه برتر قم در ارزیابی‌های ملی، گفت: سطح رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به سایر استان‌ها افزایش یافته و این موفقیت حاصل همکاری مؤثر نهادهای نظارتی و اجرایی است.

اکبر بهنام‌جو در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم بر اهمیت نقش نظارتی این اداره کل در ارتقای عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد و گفت: نقش اداره کل بازرسی در هدایت و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها بسیار تعیین‌کننده است. تذکرات و پیگیری‌های این مجموعه موجب شده است، ادارات مختلف در مسیر صحیح خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنند.

وی به ضرورت توجه به افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و ساماندهی ارتباطات مردمی اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین محورهای کاری در سال جاری، بهبود فرآیند پاسخگویی به درخواست‌ها، پیشنهادها و شکایات مردمی است تا مشکلات قابل حل در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم در روز شنبه ۱۹ مهر، در پایان این مراسم، از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی تقدیر و حکم انتصاب عظیمه نمازی به‌عنوان سرپرست جدید این اداره کل توسط استاندار قم اهدا شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha