• شنبه / ۱۲ فروردین ۱۳۸۵ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8501-01380

معاون عملياتي پليس راه خبر داد: اعمال محدوديتهاي ترافيكي از امروز كاهش 40 و 10 درصدي تصادفات فوتي و جرحي

معاون عملياتي پليس راه با اعلام آغاز محدوديتهاي ترافيكي پليس راه از امروز، گفت: طي 24 ساعت گذشته تصادفات فوتي 40 درصد و جرحي 10 درصد كاهش يافت.

سرهنگ سيد هادي هاشمي، در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران، با بيان اينكه تمامي راه‌هاي كشور باز بوده، اما براي سهولت تردد از امروز محدوديتهايي اعمال مي‌شود، افزود: در محور «كرج - چالوس» از ساعت 13 امروز و فردا تردد از كرج به سمت چالوس ممنوع و جاده يك طرفه است.

وي افزود:‌ همچنين از ساعت 15 تا 24 امروز و فردا از 20 كيلومتري جنوب مرزن آباد به سمت كرج جاده يك طرفه بوده و همچنين در محور هراز از ساعت 13 امروز و فردا از «رودهن تا آبسك» تردد ممنوع و از ساعت 15 تا 24 امروز و فردا از آبسك تا دو راهي رودهن جاده يك طرفه است.

سرهنگ هاشمي با اعلام اينكه در محور فيروزكوه نيز تردد انواع كاميون به جز كاميونهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت 24 فردا از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است، اظهار كرد: به علاوه در محور قزوين - رشت از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت 24 فردا، تردد انواع كاميون به جز كاميونهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از قزوين به رشت و بالعكس ممنوع است.

به گفته‌ وي، در محور قم نيز از ساعت 8 صبح امروز تا 24 فردا ممنوعيت تردد انواع كاميون به جز كاميونهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از «سلفچكان به قم»، «كاشان به قم»، «تهران به قم» و بالعكس اعمال شده و محور جايگزين اين مسير سلفچكان - ساوه - تهران و بالعكس خواهد بود.

معاون عملياتي پليس راه در ادامه گفت: در محور «ساوه - همدان» نيز تردد انواع كاميون به جز كاميونهاي حامل مواد سوختي از ساعت 8 صبح تا 24 فردا از ساوه به كبودرآهنگ و بالعكس ممنوع است.

وي افزود: همچنين تردد انواع كاميون به جز كاميونهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از 8 صبح روز گذشته در مسير مشهد به تربت‌حيدريه و بالعكس ممنوع شده و اين محدوديت تا 8 صبح فردا ادامه دارد و به علاوه از 8 صبح امروز تا 8 صبح 14 فروردين ماه اين محدوديت از مسير تهران به سمنان - شاهرود - سبزوار - مشهد و بالعكس ادامه خواهد داشت.

سرهنگ هاشمي با اشاره به اعمال محدوديت تردد انواع كاميون به جز كاميونهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از 8 صبح امروز تا 8 صبح فردا در مسير فاروج - شيروان - بجنورد - آزادشهر و بالعكس، اذعان كرد: به علاوه تردد اين وسيله نقليه از 8 صبح امروز تا 8 صبح فردا در محور خوش ييلاق در استان گلستان به صورت رفت و برگشت ممنوع بوده و در همين مدت تردد انواع كاميون به جز كاميونهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از «چت رود به راور» و بالعكس ممنوع بوده و محور جايگزين چت رود -زرند - راور خواهد بود.

وي با اشاره به ممنوعيت تردد انواع كاميون از 8 صبح امروز تا 8 صبح فردا در مسير سيرجان- شهر بابك - انار و بالعكس، ادامه داد. محور جايگزين اين مسير سيرجان - باغين - رفسنجان - انار و بالعكس بوده و همچنين در استان هرمزگان از ساعت 10 شب امروز تا 12شب فردا تردد انواع كاميون به جز كاميونهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از محور بندر عباس - سيرجان و بالعكس ممنوع است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha