• یکشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۸۸ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8801-07556

دستگيري سه شرور در پايتخت

پليس تهران بزرگ از دستگيري سه شرور در پايتخت از ابتداي سال جاري تا كنون خبر داد.

سرهنگ احمدي ــ رييس مركز اطلاع‌رساني پليس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: ماموران كلانتري 161 با دريافت گزارشات مردمي مبني بر ايجاد مزاحمت‌هاي يك شرور براي دستگيري وي وارد عمل شدند.

به گفته وي شرور مورد نظر به نام«سهراب - ر» پس از حضور ماموران در محدوده ابوذر و مشاهده آن‌ها با رهايي خودرو خود از صحنه متواري و به سرعت وارد يك خانه شد.

وي افزود: ماموران كلانتري 161 خانه مورد نظر را تحت كنترل قرار دادند، اما اين شرور از راه پشت‌بام اقدام به فرار كرد، اين در حالي بود كه پس از مدت كوتاهي پليس، شرور متواري را دستگير و به كلانتري منتقل كرد.

احمدي با اشاره به اين كه «سهراب» سابقه دستگيري در طرح برخورد با اراذل و اوباش از سوي پليس را نيز داراست، گفت: در خصوص شرارت‌هاي پيشين متهم دستگير شده همچون تظاهر مستانه، عربده كشي و ضرب و جرح پرونده‌اي تشكيل و به مراجع قضايي ارجاع داده شد.

وي در ادامه از دستگيري شرور ديگري به نام «اميد ــ ب» معروف به «اميد بوفالو» و «اميد بشكه» 22ساله به اتهام زورگيري و نزاع توسط ماموران كلانتري 111 خبر داد.

وي در اين باره گفت: اخلال در نظم عمومي، شرارت، زورگيري، سلب آسايش و امنيت عمومي از جمله اتهامات پيشين اين شرور بوده كه در محدوده خيابان ابوذر، قلعه مرغي و بلورسازي و قزوين دست به شرارت مي‌زده است.

احمدي افزود: پرونده‌ به شعبه سوم بازپرسي دادسراي ويژه امنيت ارجاع داده شد كه در اين رابطه افرادي كه مورد آزار و اذيت اين متهم قرار گرفته‌اند براي گزارش شكايات خود مي‌توانند به كلانتري 111 مراجعه كنند.

رييس مركز اطلاع‌رساني پليس تهران بزرگ با اشاره به دستگيري سومين شرور در پايتخت از شهروندان خواست بنا به دستور داديار شعبه اول دادسراي ويژه امنيت متهم دستگير شده را شناسايي كنند.

وي افزود: «رامين ــ الف» با نام مستعار «رامين پاك‌نيت» يا «رامين يك دست» 21ساله، كه از اراذل و اوباش منطقه «جي» بوده است، با اتهاماتي همچون زورگيري، سرقت به عنف، كلاهبرداري ، خيانت در امانت، حريق عمدي خودرو و تخريب شيشه توسط ماموران كلانتري 161 ابوذرپس از كنترل نامحسوس 20 روزه مخفيگاه‌هاي اين شرور در محدوده‌هاي اکباتان، بلوار فردوس و بلوار سي متري جي «رامين» را طي يک عمليات ضربتي در مخفيگاهش واقع در سي متري جي دستگير كردند.

وي ادامه داد: زورگيري، قدرت نمايي با چاقو، اخلال در نظم عمومي و آسايش مردم همچنين‌ شرب خمر ، در محدوده سي متري جي، خيابان زماني، خيابان رويايي و امامزاده عبدالله(ع) از ديگر فعاليت‌هاي مجرمانه اين شرور در گذشته بوده كه در طرح برخورد با اراذل و اوباش سال 86 اجرا نيز دستگير شده بود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha