• یکشنبه / ۵ دی ۱۳۸۹ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8910-02581
  • منبع : نمایندگی همدان

دستگيري اعضاي باند قماربازي در شهرستان بهار

ماموران انتظامي کلانتري 11 شهرستان بهار در اقدامي غافلگيرانه پليسي هفت عضو يک باند قماربازي شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ علي زارعي پناه فرمانده انتظامي شهرستان بهار در اين باره گفت: در پي اطلاع از دايرکردن يک مکان قماربازي در يکي از مناطق اين شهرستان که باعث ايجاد مزاحمت براي اهالي مي‌شوند، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 11 بهار قرار گرفت.

وي ادامه داد: پس از ورود ماموران به محل، مشاهده شد که هفت عضو اين باند در حال قماربازي و استعمال مواد مخدر هستند که در بازرسي از آن مکان، مقداري مواد مخدر از نوع شيشه، يک ليتر مشروبات الکلي دست ساز، پنج عدد پايپ، 50 عدد لوح‌فشرده غيرمجاز به همراه آلات و ادوات قماربازي کشف و ضبط شد.

به گفته فرمانده انتظامي شهرستان بهار، اعضاي اين باند دستگير شدند و تحت پيگرد قانوني قرار گرفتند.

دستگيري باند سرقت موتورسيكلت‌ها

زارعي‌پناه همچنين از دستگيري سه سارق حرفه‌اي و کشف 13 فقره سرقت موتور سيکلت خبر داد.

وي تصريح کرد: در پي افزايش سرقت موتورسيکلت در سطح اين شهرستان، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران پليس ماموران پليس آگاهي بهار قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار ادامه داد: اکيپي ويژه از ماموران پليس آگاهي، تحقيقات براي شناسايي و دستگيري سارقان را آغاز کردند که سرانجام پس از مدت‌ها کار اطلاعاتي و پليسي موفق شدند يک دستگاه موتور سيکلت مسروقه را در يک تعميرگاه کشف و صاحب تعميرگاه را براي بررسي به اداره آگاهي منتقل کردند.

وي گفت: در بازجويي‌هاي به عمل آمده، متهم به 13 فقره سرقت موتور سيکلت با همدستي دو نفر سارق ديگر اعتراف کرد که آنان نيز شناسايي و در يک عمليات پليسي دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار با بيان اينکه با راهنمايي متهمان تمام موتورسيکلت‌هاي مسروقه کشف شدند، بيان كرد: پس از تشکيل پرونده و ارسال به مراجع قضايي، هر سه متهم روانه زندان شدند و تلاش ماموران براي شناسايي ديگر همدستان احتمالي اين متهمان ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha