به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بن مانو، رویداد روز بازاریابی دیجیتال برای اولین بار در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۹۷ در سالن همایشهای دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد. این رویداد که با حمایت همراهانی چون بنمانو و استقبال گستردهی مخاطبان روبهرو شد، توانست بیش از ۸۰۰ نفر از فعالین حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکتهای مطرح استارتاپی و آژانسهای تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آنها به یکی از حرفهایترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند.
دومین دوره این رویداد در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دیماه ۹۷ با حمایت مجدد قهوهی بنمانو در مرکز همایشهای دانشگاه الزهرا (س) و با حضور کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسبوکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقهمندان به این حوزه برگزار خواهد شد.
برگزاری بیش از ۱۵ ساعت ورکشاپ تخصصی، ارائه ۱۵ سخنرانی توسط بنیانگذاران، مدیرعاملان و مدیران بازاریابی شرکتهای موفق استارتاپی در زمینههای مختلف بازاریابی دیجیتال و ۲ پنل، ازجمله برنامههای رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ است.
کارگاهها:
کارگاه تبلیغات آنلاین و اثربخشی بیشتر
مروارید بخشیزاده (مدیر ارتباط با مشتریان یکتانت)
کارگاه eCRM
زهرا رسار (مدیر بازاریابی دیجیتال پیپینگ)
کارگاه SEO-SEM
علیرضا پیر (متخصص دیجیتال مارکتینگ و سرچ مارکتینگ)
کارگاه کانتنت مارکتینگ
آرمان والی (بنیانگذار و مدیرعامل وبسایتهای چطور و نبضی نو)
کارگاه دیجیتال برندینگ
مونا مظاهری (بنیانگذار مارکت گرافی)
ورکشاپ نقش اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال
منصور میرطاهری (بنیانگذار و مدیرعامل اینفوگرافیک)
پنلها:
پنل پارامترهای تبلیغات مدرن در شبکههای تبلیغاتی
پیمان فخاریان (مدیرعامل یکتانت)
سبحان فروغی (همبنیانگذار و مدیرعامل تپسل)
علی جعفری (همبنیانگذار و مدیر ارشد عملیاتی ادرو)
پنل تکنولوژیهای ساختارشکن در تبلیغات (بلاکچین)
محمدرضا قدوسی (بنیانگذار و مدیرعامل ABC)
مهشاد سبحانی (بنیانگذار و مدیرعامل ایدههاب)
برخی از سخنرانیها:
استراتژیهای رقابتی در تبلیغات - توحید علیاشرفی (مدیر بازاریابی علی بابا و جاباما)
اخبار و نوآوریها از دیجیکالا - حمیدرضا سعادتی (مدیر بازاریابی دیجیتال دیجیکالا)
دیجیتال برندینگ – یاسر نثاری (مدیر بازاریابی نت برگ)
ویدیو وایرال شدنیه یا وایرال کردنی! – امیرهوتن هاشمی (مدیرعامل گروه ردلاین)
اقیانوس آبی AdTech – محمدرضا فرحی (همبنیانگذار آکادمی چرخ)
پشت پرده یک کمپین ویدیو مارکتینگ جذاب - ابراهیم زندی (مدیرعامل کلاکت)
مارکتینگ در یک استارت آپ مارکتنیگ محور - حافظ اجلالی (مدیر بازاریابی دیجیتال بیمه بازار)
بررسی متریکهای مهم در کمپینهای اینستاگرامی - ماکان تاجیک (مشاور در ادونچر)
وقتی محدودیت بودجه داریم چطور تبلیغات کنیم – علیرضا شهابیان (مدیر بازاریابی ایوند)
پارامترهای موفقیت/شکست در اجرای کمپین – آرمان فرجزاده (مدیر بازاریابی دیجیتال بامیلو)
تجربه اسنپ کیو - پویا رستگار و نوید خدیوی (همبنیانگذار اسنپ کیو)
دیتا، تیغ دو لبه – سینا شفیعزاده (بنیانگذار نظر بازار)
افتتاحیه دوره دوم رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ساعت ۵ عصر روز ۲۷ دیماه برگزار میشود. ارائه یک پنل تخصصی و سه سخنرانی با حضور شرکتهای یکتانت، علی بابا، دیجیکالا و نت برگ از برنامههای روز اول این رویداد است. رویداد در روز دوم از ساعت ۸ صبح آغاز میشود که در آن یک پنل با موضوع تکنولوژیهای ساختارشکن در تبلیغات و همچنین ۱۲ سخنرانی ارائه خواهد شد.
در دوره جدید رویداد روز بازاریابی دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی برگزار میشود. این نمایشگاه به استارتاپهای نوپا امکان میدهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکتهای بزرگ میتوانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند.
انتهای رپورتاژ خبری
نظرات