• دوشنبه / ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۸:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98011203629
  • منبع : نمایندگی کرمان

وضعیت هوا و محدودیت‌های ترافیکی سیزده‌بدر در کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان با بیان این مطلب که هوای استان کرمان کاملا بهاری است، توصیه کرد: از مردم درخواست داریم که روزهای پایانی تعطیلات و به ویژه در آستانه فرا رسیدن روز طبیعت (13 فروردین ماه) در مسیرهای سیلابی و نزدیک رودخانه‌ها اتراق نکنند.

"مجید سعیدی" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز سفرهای مردم در روز طبیعت گفت: خوشبختانه مشکل خاصی در استان کرمان وجود ندارد و مردم می‌توانند به همه نقاط استان سفر کنند ولی تاکید فراوان داریم برای اسکان و حرکت در مسیرها با احتیاط کامل سفر کنند.

وی با بیان این مطلب که هوای استان کرمان کاملاً بهاری است، توصیه کرد از وضعیت راه‌ها و هوا نیز در این سه روز آینده مطلع باشند.

مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان با بیان اینکه آماده باش به همه دستگاه‌های مربوطه خدمات رسانی، امداد رسانی و درمانی داده شده و همه دستگاه‌ها در آماده باش کامل هستند عنوان کرد: روز گذشته در بیشتر نقاط استان مخصوصاً شمال و غرب استان احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها بود اما بارندگی کمی را در این مناطق داشتیم و خوشبختانه هیچ مشکلی در این زمینه ایجاد نشد.
وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای استان کرمان تا ظهر امروز خوب است و از عصر پیش بینی وزش بادهای نسبتاً شدیدی را در سطح استان می‌کنیم.

محدودیت‌های ترافیکی استان کرمان در روز سیزده بدر

همچنین جانشین پلیس راهور استان کرمان، محدودیت‌های ترافیکی استان در روز سیزده بدر را اعلام کرد.


سرهنگ "علی رضایی" در گفت‌وگو با ایسنا، به محدودیت‌های ترافیکی استان کرمان در روز طبیعت اشاره کرد و گفت: طبق روال گذشته در روز ۱۳ فروردین ماه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در کل جاده‌های استان ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ۸ صبح روز ۱۳ لغایت ۱۲ شهر فروردین‌ماه از سمت کرمان به سمت سیرچ و از کرمان به سمت کوهپایه یک طرفه است و برعکس از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از سمت سیرچ به سمت کرمان و از سمت کوهپایه به سمت کرمان یک طرفه خواهد شد

جانشین پلیس راهور استان کرمان به سایر محدودیت‌های ترافیکی در روز سیزده بدر اشاره کرد و افزود: در شهرستان بم از دو راهی دارزین به سمت دهبکری از ساعت ۸ تا ۱۲ به سمت دهبکری یکطرفه و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از دهبکری به سمت دوراهی دارزین و در ادامه به سمت بم یک طرفه خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که تا این لحظه هیچ محدودیت دیگری برای روز ۱۳ فروردین‌ماه در محورهای استان در نظر گرفته نشده است، عنوان کرد: در حال حاضر ترافیک محورهای استان روان و در مبادی ورودی شهرها نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان هستیم و خوشبختانه هیچ مشکل خاصی در این راستا تاکنون گزارش نشده است.

رضایی در پایان درباره میزان تلفات جاده‌ای استان در ایام نوروز خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس در استان کرمان همزمان با سراسر کشور، متأسفانه تا کنون ۳۱ نفر کشته و ۲۹۲ نفر مصدوم در جاده‌های برون شهری استان داشته‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha