• یکشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98011806019
  • منبع : نمایندگی کرمان

مرغ، استان کرمان را زیر سئوال برده است!

مرغ، استان کرمان را زیر سئوال برده است!

ایسنا/کرمان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و تامین منابع استانداری کرمان گفت: متوسط قیمت مرغ کشور 13 هزار و 500 تومان است که متاسفانه شاهد هستیم این قیمت در استان از متوسط و حتی سراسر کشور بالاتر است.

به گزارش ایسنا، "محمدعلی دهقان" امروز 18 فروردین ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به قیمت مرغ در استان گفت: کرمان بیشترین قیمت مرغ را در استان‌های کشور دارد در حالی که کل کشور در تامین نهاده با مشکل مواجه است، اما قیمت در کرمان بالاست و حتی در استان‌های سیل زده قیمت مرغ پایین‌تر از کرمان است.

وی افزود: قیمت مرغ در استان مسئله‌ساز است و باید با کشور تنظیم شود، استان کرمان تحت فشار است و زیر سئوال رفته‌ایم که مگر در این کشور زندگی نمی‌کنیم که قیمت مرغ در استان ما بالاتر است؟ لذا باید به سمت کاهش قیمت برویم.

دهقان اظهار کرد: ما حامی تولیدکننده هستیم اما نباید اجازه بدهیم که نهاده‌ها توسط دلالان به مرغداران ارائه و مرغ به قیمت پایین خریداری شود تا تولیدکننده متضرر شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و تامین منابع استانداری کرمان گفت: متوسط قیمت مرغ کشور 13 هزار و 500 تومان است که متاسفانه شاهد هستیم این قیمت در استان از متوسط و حتی سراسر کشور بالاتر است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت موجودی و قیمت شکر در کرمان اظهار کرد: باید حواله کسانی که برای دریافت شکر اقدام نکرده‌اند باطل شود زیرا برخی دست نگه می‌دارند که قیمت بالاتر برود.

وی با تاکید بر اینکه باید اعلام شود هر فرمانداری چقدر سهمیه داشته و چقدر حواله شکر صادر کرده است، تصریح کرد: باید مصوبه‌ای داشته باشیم که نظارت بر بازار به عهده سازمان صمت باشد و قرار شد با توجه به کمبود نیرو، افرادی برای همکاری در این زمینه جذب شوند.

دهقان بیان کرد: حواله‌های صادر شده برای شکر در صورتی که طی سه روز آینده جذب نشود، باطل و سهمیه طبق مصوبه تنظیم بازار به تعاون روستایی داده می‌شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha