• دوشنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98071511386
  • خبرنگار : 50213

تیم همیشه میهمان فوتبال ایران را جدی بگیریم

تیم همیشه میهمان فوتبال ایران را جدی بگیریم

ایسنا/مرکزی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با تساوی ارزشمند در هفته هفتم لیگ آزادگان، جمع امتیازات خود را به 15 رساند تا همچنان در جمع صدرنشیان و مدعیان لیگ قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، با گذشت 7 هفته از آغاز لیگ دسته اول فوتبال، مطمئنا حضور تیم خوشه طلایی در بین صدرنشیان جدول یک موضوع عادی نیست، البته هر چند تا پایان لیگ، راه زیادی باقی مانده و نه این تیم ساوه ای به طور قطعی مدعی صعود به لیگ برتر است و نه دیگر تیم‌های مدعی شانس  کمی برای صعود دارند، اما در عین حال می‌توان خوشه طلایی را به عنوان تیم خوب و قابل احترام این فصل باور کرد و برای آنها شانس صعود در نظر گرفت.

خوشه طلایی که اولین فصل حضور خود را در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تجربه می کند، تا هفته هفتم نتوانسته در ساوه پذیرای حریفان خود باشد، اما 15 امتیاز کسب کرده است.

خوشه طلایی که فصل گذشته با قهرمانی در لیگ دسته دوم به لیگ یک صعود کرده است، با هدایت محسن عاشوری بازیکن اسبق سرخ های پایتخت ارائه‌گر بازی ‌های زیبا و هجومی برابر حریفان بوده و فصل گذشته بیشترین پیروزی را در لیگ دسته دوم کسب کرده است.

محسن عاشوری سرمربی خوشه طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از برنامه تیمش برای تک تک بازی های لیگ یک خبر داد و گفت: به هیچ عنوان برای صعود به لیگ برتر تحت فشار نیستیم و به دنبال این هستیم که از فوتبال لذت ببریم و بازی های خوبی در این فصل ارائه کنیم.

تیم خوشه طلایی در فصل گذشته لیگ دسته دوم بیشترین برد و کمترین شکست را داشت و در فصل جاری هم با اینکه هر 7 بازی خود را در خارج از خانه بازی کرده است، تاکنونی شکستی نداشته و هم در گلزنی و هم در خط دفاعی روند خوب و مطلوبی را در جدول پشت سر گذاشته است.

این روزها هواداران فوتبال در شهر ساوه بی صبرانه منتظر استقبال از بازی های خانگی خوشه طلایی در این شهر هستند و باید منتظر ماند و دید این انتظار چه زمانی پایان می یابد.

گفتنی است، استاندار مرکزی اوایل شهریورماه سال جاری در سفری که به مناسبت هفته دولت به ساوه داشت از آماده سازی ورزشگاه شهید چمران ساوه تا نیمه اول مهر برای برگزاری دیدارهای خوشه طلایی خبر داده بود، بر این اساس چند روز بیشتر تا پایان زمان اعلام شده درخصوص آماده سازی این ورزشگاه باقی نمانده است.

آقازاده گفته بود: از زمانی که تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به لیگ دسته یک راه پیدا کرد مسئولان استانی و شهرستانی درصدد آماده کردن زیرساخت ها و زمین بازی برای رقابت های خانگی این تیم بودند و همچنان این تلاش ادامه دارد.

وی افزود: آماده سازی این ورزشگاه با دست خالی صورت گرفته است و با وجود اینکه هنوز برای اجرای بازی آماده نشده است اما تلاش جدی برای آماده سازی سریع در دستور کار است و قرار بر این است که بتوان زیرساخت های ضروری و آن چیزی که می تواند براساس آن مسابقات فوتبال در این استادیوم شکل بگیرد آماده کرد و پیش بینی ماه آماده سازی ورزشگاه تا اواسط مهرماه سال جاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha