• یکشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98122518951

انتقاد استاندار گلستان از شلوغی بازار

انتقاد استاندار گلستان از شلوغی بازار
عکس تزئینی است

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: باوجود اینکه هفته گذشته همکاری خوبی در خصوص عدم حضور مردم در بازارها شاهد بودیم اما متأسفانه روز گذشته نه‌تنها در گرگان، بلکه در تمامی شهرها این موضوع رعایت نشد.

هادی حق‌شناس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعه هفته گذشته مردم استان همکاری خوبی داشتند و در تفرجگاه‌ها حاضر نشدند؛ قطعاً این همکاری مردم در انقطاع شیوع ویروس کرونا بسیار اثرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: در استان حدود ۲۰۰۰ هزار تخت بیمارستانی دولتی و ۱۰۰۰ تخت در بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح داریم. اینکه اصرار داریم مردم در اماکن عمومی حاضر نشوند به این خاطر است که در صورت ابتلای حتی ۴-۵ هزار نفر از مردم استان، تخت‌های بیمارستانی ما پاسخگو نخواهد بود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ویروس کرونا وجود دارد و هیچ شیوه درمانی قطعی هم برای آن تاکنون کشف نشده است، لذا مردم باید به رعایت مسائل بهداشتی و عدم حضور در تجمعات، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حق‌شناس بیان کرد: در هفته گذشته برای اصناف محدودیت گذاشتیم و همکاری خوبی را شاهد بودیم. با توجه به مشکلاتی که در خصوص ازدحام جمعیت در ساعات کار این صنوف ایجادشده بود، این هفته محدودیت اعلام نکردیم و این کار را به خود اصناف واگذار کردیم؛ اما متأسفانه روز گذشته این موضوع رعایت نشد.

وی با انتقاد از شلوغی بازارها در روز گذشته، گفت: از همه مردم تقاضا داریم چند روز باقیمانده به پایان سال را هم رعایت کنند و از حضور در بازار اجتناب کنند.

حق‌شناس بابیان اینکه پذیرای مسافران نوروزی نخواهیم بود، گفت: از امروز صبح خروجی‌های استان کنترل می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص قرنطینه استان، اظهار کرد: به معنای عام قرنطینه نخواهیم داشت زیرا این امر امکان‌پذیر نیست.

استاندار گلستان در پایان باری دیگر از زحمات کادر درمانی، پرستاران و پزشکان استان که طی این مدت بی‌منت در واحدهای درمانی مشغول به ارائه خدمت هستند، تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha