• سه‌شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99042417874
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

رئیس کمیته امداد:

۶۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود

۶۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در سال‌جاری ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در کشور توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود، گفت: در سال گذشته در چهارمحال و بختیاری حدود ۴۱۲۳ اشتغال ایجاد شد.

سید مرتضی بختیاری ۲۴ تیرماه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید در کشور سالانه ۱۰۰ هزار اشتغال ایجاد شود، اظهار کرد: از این میزان، ۷۰ هزار شغل توسط کمیته‌امداد ایجاد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: در سال ۹۸ حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ و ۹۹۰۰ میلیارد تومان از محل اشتغال روستایی به مددجویان کمیته امداد در کشور پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در کشور توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود، گفت: در سال گذشته در چهارمحال و بختیاری حدود ۴۱۲۳ اشتغال ایجاد شد.

بختیاری خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری ۱۷۱ میلیاردتومان تسهیلات در نظر گرفته شده است که این اعتبار برای ۵ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند، اگر این اعتبار تا آذرماه جذب شود احتمال افزایش تسهیلات وجود دارد.

رئیس کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۵۵ درصد افراد تحت پوشش این نهاد را زنان تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: بنابراین اشتغال خانگی برای ما اولویت دارد.

وی با بیان اینکه حدود ۲ هزار خانواده ۳ نفره تحت پوشش کمیته‌امداد در چهارمحال و بختیاری فاقد مسکن هستند، افزود: ‌اگر سهمیه احداث مسکن محرومان افزایش پیدا کند می‌توان مشکل مسکن بسیاری از این افراد را حل کرد، امروز ۵۶۳ واحد مسکن محرومان برای مددجویان این نهاد افتتاح می‌شود.

بختیاری در خصوص مشکل ضامن برای مددجویان تحت پوشش کمیته‌ امداد در چهارمحال و بختیاری برای دریافت تسهیلات اشتغال، یادآور شد: یک صندوق ضمانت با اعتبار ۵ میلیارد تومان برای حل این مشکل در استان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha