• پنجشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99053022808
  • منبع : استانداری آذربایجان شرقی

استاندار خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 2474 پروژه در آذربایجان شرقی همزمان با هفته دولت

افتتاح و کلنگ‌زنی 2474 پروژه در آذربایجان شرقی همزمان با هفته دولت

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 2474 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته دولت، امسال متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

‌محمدرضا پورمحمدی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، گفت: به مناسبت هفته دولت، امسال 2433 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی با صرف اعتباری بالغ بر 1900 میلیارد تومان در سطح استان افتتاح خواهد شد.
 
وی افزود: عملیات اجرایی 41 پروژه نیز در این هفته آغاز خواهد شد که میزان اعتبار پیش‌بینی‌شده برای آنها 77 میلیارد تومان است.
 
وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این تعداد پروژه در شرایط کنونی که دولت با محدودیت‌های شدید مالی مواجه است، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی و حاکی از حرکت رو به رشد کشور به‌رغم تحریم‌ها و فشارهای خارجی است.
 
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که برنامه‌های هفته دولت امسال متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، افتتاح پروژه‌ها در سطح استان تا حد امکان از طریق ویدئوکنفرانس انجام خواهد شد.
 
وی افزود: در صورت برگزاری برنامه‌ها به صورت فیزیکی، حضور حداقل افراد و رعایت موازین بهداشتی به صورت جدی در دستور کار دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.
 
وی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم دانست و گفت: بر این اساس در طول هفته دولت، معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با حضور در برنامه‌های صداوسیما به تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت خواهند پرداخت.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی از رسانه‌های مکتوب و مجازی استان نیز خواست تا در فرصت هفته دولت، امکان ارائه گزارش اقدامات و تلاش‌های دستگاه‌های دولتی در خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات جامعه را فراهم کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha