• سه‌شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99070100656
  • منبع : نمایندگی ایلام

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

خون شهدا هیمنه استکبار جهانی را در هم شکسته است

خون شهدا هیمنه استکبار جهانی را در هم شکسته است

ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: شهدای عزیز انقلاب و دوران دفاع مقدس به عنوان چراغ‌های تعیین کننده مسیر آزادگی ، دین بزرگی بر عهده همه آحاد ملت و مسئولان دارند.

حجت الاسلام« الله‌نور کریمی‌تبار» در سیزدهمین طرح ملی سه شنبه های تکریم در منزل شهید «مظفر جعفری» با بیان اینکه  راه شهدا باید در سطح جامعه تداوم یابد، اظهار کرد: حقی که شهدا بر گردن ما دارند قابل جبران نیست و عزت، آزادی، سرافرازی، اقتدار و استقلال کشور  به برکت خون پاک شهیدان است.

وی تصریح کرد: در سرکشی از خانوده های معزز شهدای عزیز  امروز این افتخار نصیبمان شد که با خانواده شهید « مظفر جعفری» دیدار داشته باشیم، خانواده های شهدا نعمت بزرگی هستند، هماهنطور که خود شهدا نعمت بزرگی هستند و  همانگونه که امام راحل فرمودند، خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

امام جمعه ایلام گفت: شهدای عزیز، هم راه  را نشان می دهند و هم راه را روشن می کنند، امروز نظام اسلامی، افتخار شکل گیری جبهه مقاومت و نهضت دفاعی را در سطح دنیا دارد، هیمنه استکبار جهانی به برکت  خون شهیدان گرانقدر میهن اسلامی، شکست خورده است که این شهیدان در دامان  پاک مادران و  تلاش پدارن شهدا، تربیت یافته و رشد کرده اند.

کریمی تبار  با تاکید بر اینکه برای امینت استقلال و آزادی امروز، مدیون شهدا و خانواده های معزز شهدا هستیم و لازم است که ارتباط خود را با خانواده های شهدا مستحکم‌تر کنیم، ادامه داد:پدران و مادران شهدا،  فرزندان خود را به عشق حضرت امام حسین(ع) و علی اکبر(ع) راهی جبهه های دفاع مقدس کرده اند که خیلی شجاعت و همت می خواهد، کسی که از جوان خود گذشته و راهی  جبهه های حق علیه باطل می کند باید دل بزرگی داشته باشد و لازم است که قدردان این خانواده ها باشیم.

«اسد الله تولیده» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: طرح سپاس در سال های گذشته در بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سپاسگزاری از خانواده های معظم شهدا بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفت تا از محضر خانوادهای معظم شهدا سپاسگزاری شود.

وی با بیان اینکه در این راستا نیز با همکاری بین بخشی با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور این طرح  با عنوان طرح ملی « سه شنبه های تکریم» در سراسر کشور برگزار می شود، تصریح کرد: مهم ترین راهبرد طرح سپاس،  بحث بررسی مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است و  علاوه بر دیدا و تکریم و تجلیل خانواده های شهدا، مشکلات و مسائل خانواده های عزیز شهدا پیگیری می شود و برای رفع مشکلات انان، تلاش خواهیم کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یادآور شد: در طول هفته دفاع مقدس برنامه ریزی منسجمی با همت سپاه امیرالمومنین(ع) استان انجام شده است که در طول این هفته از خانواده های شهدایی که تا کنون از آنان سرکشی نشده است، با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha