فرزاد رشیدی در گفتوگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: سه دوره مجازی کوتاه مدت با هدف بهبود کیفیت برندینگ و بازاریابی ویژه هنرمندان و کارشناسان صنایع دستی استان گیلان برگزار شد.
وی افزود: این دورهها به همت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی گیلان و جهاددانشگاهی استان، با هدف ارتقای کیفیت برندینگ و تجاری سازی محصولات صنایع دستی استان به صورت مجازی برگزار شد.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گیلان گفت: این دورههای آموزشی در سه حوزه «صنایع خلاق»، «اصول و فنون قیمتگذاری» و «بسته بندی محصولات صنایع دستی» توسط اساتید برجسته تدریس شد.
انتهای پیام
نظرات