• چهارشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99082114208
  • خبرنگار : 50189

برای رفع کمبود روغن در کرمان چه کاری انجام شده است؟

برای رفع کمبود روغن در کرمان چه کاری انجام شده است؟

ایسنا/کرمان معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: برای رفع کمبود روغن خوراکی در بازار کرمان با کارخانه‌های روغن «فریکو» سیرجان و «گلناز» کرمان مذاکراتی داشتیم تا روغن در اندازه‌های کوچک تولید کنند و اکنون ۵۰ واحد صنفی در شهر کرمان در حال توزیع روغن هستند.

"محمدرضا ابوالقاسمی" ظهر امروز ۲۰ آبان‌ماه در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی در مهرماه امسال از واحدهای صنفی و تولیدی استان کرمان صورت گرفته است، گفت: در آبان‌ماه نیز و تاکنون از ۳۲۰۰ واحد در کرمان بازرسی شده که ۴۴۵ پرونده تخلف به ارزش ۲۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار در بخش های نیرو و تجهیزات خودرویی کمبود داریم، اظهار کرد: طی توافق صورت گرفته با سپاه ثارالله استان کرمان و به منظور نظارت بیشتر بر بازار مقرر شد که ۱۰۰ نیروی بسیجی از شنبه به کمک نیروهای بازرسی ما بیایند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به افزایش قیمت برنج و شکر بیان کرد: برای رفع کمبود روغن خوراکی در بازار کرمان با کارخانه‌های روغن «فریکو» سیرجان و «گلناز» کرمان مذاکراتی داشتیم تا روغن در اندازه‌های کوچک تولید کنند و اکنون ۵۰ واحد صنفی در شهر کرمان در حال توزیع روغن هستند ضمن آنکه در حوزه تنظیم بازار مجوز ۳۷۶ تن روغن را داریم که تاکنون ۱۰۰ تن از این تخصیص، به استان رسیده است.

براساس این گزارش سرهنگ "حجت‌الله پاداش" مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کرمان نیز در این جلسه گفت: به ۲۰۰ نیروی بسیجی در شمال و جنوب استان کرمان آموزش های لازم دیده شده است که به عنوان ناظرین ستاد تنظیم بازار و نظارت بر قیمت و شناسایی محتکیرین و انبارهای احتکار فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در بحث‌های تعزیراتی از ظرفیت بسیج حقوقدانان می‌توان استفاده کرد ضمن آنکه در بخش میوه و تره بار فاصله قیمت‌های افسار گسیخته باید بررسی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha