لیدا انصاری در گفت و گو با ایسنا، افزود: این تعداد عکس توسط شهروندان تیزبین در هشت ماه گذشته به سامانه ۱۳۷ گزارش شده است.
وی ادامه داد: این شهروندان با عضویت در سامانه ۱۳۷ عکس هایی از مشکلات و نابسامانی های شهری از محله و مناطق خود ارسال کرده تا برای رفع آن در اختیار مسوولان مربوطه قرار گیرد.
وی افزود: این مشکلات از نگاه تیزبین شهروندان در خصوص خدمات شهری، فضای سبز، عمران، حمل و نقل و موضوع های مرتبط با شهرداری بوده است.
انصاری تصریح کرد: شهروندان می توانند باارسال عدد ۵۸ به شماره ۱۰۰۸۳۱۷ اپلیکیشن ۱۳۷ را دریافت نموده و با نصب آن امکان ثبت پیام به همراه عکس فراهم شده است.
وی افزود: با گسترش اینترنت و تلفن های هوشمند زمینه برای انتقال عکس از مشکلات حوزه شهری وجود دارد.
انصاری تصریح کرد: یکی از مزایای این شیوه نسبت به تماس تلفنی اینست که شهروندان می توانند وضعیت پیام خود را رصد کنند و به آرشیو پیام هایی که در سامانه ۱۳۷ ثبت کرده اند دسترسی داشته باشند.
انتهای پیام
نظرات