• جمعه / ۲۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99092821780
  • منبع : نمایندگی اردبیل

استاندار اردبیل:

طرح‌های گردشگری در خلخال جنوب استان اردبیل را متحول می‌کند


طرح‌های گردشگری در خلخال جنوب استان اردبیل را متحول می‌کند

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: اجرای طرح‌های متنوع گردشگری در جنوب استان اردبیل با مشارکت سرمایه‌گذاران این منطقه را متحول خواهد کرد.


اکبر بهنامجو ۲۸ آذر در جریان سفر به شهرستان خلخال که با همراهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل و جمعی از مدیران انجام شد، اظهار کرد: مجموعه گردشگری بام خلخال از جمله این پروژه‌هاست که در جذب گردشگران داخلی و خارجی می‌تواند تاثیرگذار باشد.
وی این پروژه را متنوع و جذاب در جلب نظر و سلایق گردشگران برشمرد و خاطرنشان کرد: بخش‌های سنتی و مدرن این مجموعه در مرحله تکمیل است و تا پایان امسال فاز اول آن به بهره‌برداری خواهد رسید.
استاندار اردبیل اصلی‌ترین زیرساخت توسعه گردشگری را در جنوب استان تکمیل بزرگراه‌ها و محورهای چهاربانده متعدد اجرایی در این محدوده جغرافیایی استان دانست و بیان کرد: قرار شد چهاربانده هشترود به خلخال سرعت گرفته و امکان دسترسی به استان‌های همجوار به ویژه گیلان فراهم آید.
بهنامجو با قدردانی از پیگیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در تخصیص اعتبارات ملی برای پروژه‌های راهسازی و طرح‌های زیربنایی جنوب استان تصریح کرد: در بودجه سال آینده نیز اعتبارات خوبی برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه از واحد تولیدی فرش، جاجیم و صنایع دستی خلخال بازدید کرد و افزود: ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند
استاندار اردبیل به تعدد واحدهای گلخانه‌ای در جنوب استان با تولید گل رز هلندی، توت فرنگی و انواع محصولات جالیزی اشاره و بیان کرد: با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی مشکلات و موانع این واحدها احصاء شده و درصدد حل آن هستیم.
استاندار اردبیل در این سفر علاوه بر بازدید از واحدهای تولیدی و گردشگری در جریان اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیریت بیماری کرونا در خلخال قرار گرفت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha