• سه‌شنبه / ۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99100201109

فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

سالروز شهادت سپهبد سلیمانی ۱۱۰ زندانی آزاد می‌شوند

سالروز شهادت سپهبد سلیمانی ۱۱۰ زندانی آزاد می‌شوند

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس از آزادی ١١٠ زندانی جرائم غیرعمد از ندامتگاه‌های این استان به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، خبر داد.

سردار یدالله بوعلی سه‌شنبه دوم دی در ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در فارس، گفت: میزان بدهی این زندانیان جرائم مالی غیرعمد که زمینه آزادی آنان فراهم شده، مبلغ ٥ میلیارد و ٦٤٥ میلیون تومان بوده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس همچنین گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌هایی درون سازمانی برای جامعه پیش‌بینی شده که تا ٢٢ بهمن اجرایی می‌شوند.

او با بیان اینکه عمده برنامه‌ها در فضای مجازی اجرایی می‌شود، از برگزاری جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها در دو بخش با همکاری سپاه خبر داد و افزود: این جشنواره در قالب پویانمایی، نرم افزار، پوستر و فیلم کوتاه و با موضوعاتی چون “ما ملت امام حسینیم”، “ما ملت شهادتیم” در ۷ دی ماه برگزار خواهد شد و پخش زنده آن در صدا و سیمای مرکز فارس نیز پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: برای اجرای این برنامه حدود ٦٠ میلیون تومان جایزه پیش‌بینی شده است.

به گفته بوعلی، جمع آوری امضای دیجیتال از طریق فضای مجازی به صورت ملی و با موضوعات «نه به مذاکره»، «خروج آمریکا از منطقه»، «مکتب سلیمانی» و «انتقام سخت» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد.

او، برگزاری مسابقه مجازی با محوریت وصیت نامه شهید سلیمانی و با مشارکت سپاه وکمیته امداد و پیش‌بینی اهدای٣٠ میلیون تومان جایزه را از دیگر برنامه‌ها ذکر و عنوان کرد: در سطح دانش آموزی نیز برنامه‌ای تحت عنوان «چهره بیداری» با مشارکت ۲۵ هزار دانش آموز، ٢٥٠ مدرسه و ٧٥٠ مربی پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین اجرای برنامه «یک کار خوب به عشق حاج قاسم» و امضای الکترونیکی انتقام سخت برای دانش آموزان، برگزاری محفل شعر مجازی و وبینار سبک زندگی سردار شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه شیراز ویژه دانشجویان، اجرای برنامه برای بیش از ٣ هزار خادم شهدا، غبارروبی قبور شهدا، قرائت دعای فرج، اجرای یادواره مجازی شهدا و سرکشی از خانواده جانبازان و شهدا را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

بوعلی از استمرار کمک‌های مومنانه در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی هم خبر داد و گفت: از ولادت حضرت زینب(س) تا شهادت این سردار عزیز اسلام کمک‌های مومنانه با توزیع ۳۰ هزار بسته آغاز شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha