• سه‌شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۲۱:۴۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99102317864
  • خبرنگار : 50339

راه اندازی مجتمع اداری شهرستان تفتان

راه اندازی مجتمع اداری شهرستان تفتان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی فرمانداری تفتان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ضرورت استقرار دستگاههای اجرایی در شهرستان با پیگیری های صورت گرفته و در اجرای ماده ۸۹ قانون نظام بخشی از مقررات مالی دولت؛ حق استفاده اماکن و ساختمان های دولتی مازاد و بلا استفاده در شهرستان در اختیار دستگاههای اجرایی که در شهرستان مستقر شوند قرار می گیرند.

حسن دهمرده در جریان بازدید از ساختمان تسهیلگری بهزیستی این شهرستان افزود: ساختمان تسهیلگری بهزیستی این شهرستان با مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع به مجتمع اداری شهرستان تبدیل شده که به زودی ۱۲ دستگاه اجرایی در این مجتمع استقرار خواهند یافت.

معاون فرمانداری تفتان اظهار داشت: تاکنون سه دستگاه اجرایی در این مجتمع استقرار یافتند و به تدریج سایر ادارات نیز مستقر خواهند شد.

وی سهولت دسترسی شهروندان به ادارات؛ تجمیع ادارات و هماهنگی بین بخشی بین آنها و... را از مهمترین مزایای راه اندازی مجتمع اداری در شهرستان تفتان عنوان کرد.

شهرستان تازه تاسیس تفتان سال گذشته از خاش جدا و مستقل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha