• پنجشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99122116159
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رئیس کمیته دیجیتال مارکتینگ انجمن بازاریابی ایران:

اعتماد، حفره‌ی اصلی در زمینه فروشگاه‌های اینترنتی است

اعتماد، حفره‌ی اصلی در زمینه فروشگاه‌های اینترنتی است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس کمیته دیجیتال مارکتینگ انجمن بازاریابی ایران، اعتماد را حفره‌ی اصلی در زمینه فروشگاه‌های اینترنتی، عنوان کرد.

مرتضی مختاری در نشست خبری با محوریت "سرمایه گذاری در عرصه‌ی وب، استارتاپ، تبلیغات و نیازمندی‌ها" ، صرفه‌جویی در زمان خرید، کاهش هزینه‌های تردد، سهولت و سرعت در خرید، خرید محصولات با قیمت مناسب، خرید محصولات با کیفیت، کسب اطلاعات جامع در مورد محصول قبل از خرید و تحویل گرفتن سریع کالا را از مزایای خرید اینترنتی، عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه عدم موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی به عملکرد مجموعه‌ها باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: امروزه در دنیا از این فروشگاه‌ها استفاده می‌کنند و طبق آخرین آمار انجمن کسب و کارهای اینترنتی بیش از ۶۹ درصد خریدهای غیر ضروری از فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود.

وی متذکر شد: شیوع کرونا نشان داد که اگر فروشگاه‌های اینترنتی در طی سال‌های گذشته ایجاد نمی‌شد، فاجعه‌ای رخ می‌داد؛ استفاده از نظرات مشتریان و کاربران مختلف و مقایسه‌ی نظرات کارشناسان در فروشگاه‌های اینترنتی می‌تواند به مخاطب در خرید و تصمیم‌گیری بهتر کمک کند.

به گزارش ایسنا، این مدرس دانشگاه با تشریح چالش‌های موجود بر سر راه استارتاپ‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی، نبود زیرساخت‌های اینترنتی کافی، نبود متولی اساسی در حوزه فروشگاه اینترنتی، جا نیفتادن کافی فرهنگ خرید اینترنتی و پرداخت هزینه را از جمله چالش‌های موجود در این عرصه، عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.