• پنجشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: ardabil-34416

سردار نوعی اقدم:

ترامپ دیوانه نیست، مستاصل است

ترامپ دیوانه نیست، مستاصل است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: ترامپ دیوانه نیست بلکه مستاصل است و نمی‌داند چه کاری را انجام دهند تا از این منجلابی که در آن گرفتار شده رهایی پیدا کند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سردار رحیم نوعی اقدم در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: مشکل ما با آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از همان لحظه‌ای شروع شد که ما شعار نه شرقی نه غربی سر دادیم و به عنوان قدرت سوم جهان جایگاهی پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکل ما با آمریکا هیچ وقت حل نمی‌شود چرا که آمریکایی‌ها تنها به نابودی ما راضی هستند و هر زمان در این مملکت کسی بخواهد به سمت آمریکا و مذاکره به پیش برود قطعا آن جریان آمریکایی بوده و بوئی از انقلاب، اسلام و آرمان‌های ارزشی نبرده است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) کارنامه آمریکا را در نقض حقوق بشر تحریک گروه‌های قومی، تحمیل جنگ نابرابر، ترور، تحریم و تهدید اعلام کرد و گفت: ما در جنگ تحمیلی از 36 کشور اسیر داشتیم و اگر اراده ملت و رهبری امام نبود ما نمی‌توانستیم در این شرایط سخت بر دشمنان غلبه کنیم.

نوعی اقدم بیان کرد: بعد از پایان جنگ استکبار جهانی با تشکیل دادن گروه‌های القاعده و طالبان و همچنین جریان داعش سعی کردند تا قطب سوم قدرت جهان را دچار زوال کنند اما در نهایت خودشان مفتضحانه به سمت ناکامی و شکست حرکت کردند و امروز خود این گروه‌ها بلای جان آمریکا و اروپا شده است.

وی مقابله به داعش را با حمایت و نفوذ آمریکا یادآور شد و افزود: آمریکا نه تنها برخی از کشورهای منطقه را مقر داعشی‌ها قرار داده بود بلکه از عناصر تکفیری و وهابی حمایت می‌کرد تا در منطقه ایران را منزوی کرده و زمینه سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را به نوعی فراهم کنند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) تصریح کرد: در این بین چون جمهوری اسلامی ایران از بشار اسد حمایت می‌کرد پیروزی نهایی با ملت سوریه بود چرا که در هرر مقطعی جمهوری اسلامی ایران از ملت‌های آزادیخواه و رهبران حامی مردم دفاع کرده است قطعا پیروزی نصیب آنها شده است.

نوعی اقدم دلیل ناکامی در آزادی قره باغ را عدم همراهی مسئولان و سردمداران جمهوری آذربایجان در آن مقطع اعلام کرد و گفت: خود بنده در سوریه یکی از فرماندهانی بودم که مستقیم با آمریکا درگیر شدم و از نزدیک با اراده رزمندگان سلحشور در برابر آهن پاره‌های دشمنان نظاره گر پیروزی‌ها و کامیابی جنود الهی بودیم.

وی اظهار کرد: آمریکا خودش نیز به این نتیجه رسیده است که هرگز نمی‌تواند با ایران درگیر شود و ترامپ که او را متهم به دیوانگی می‌کنند امروز به معنای واقعی مستاصل و گرفتار مانده و نمی‌داند در این اوضاع و شرایط سخت چه تصمیمی‌ بگیرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) نمونه این دستپاچگی را ارسال پیام، دادن شماره تلفن به ایرانیان و اعزم پهپاد به مرزهای جمهوری اسلامی ایران اعلام و خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی ما با اشرافیت تمام بر پایگاه‌های آمریکا در کشورهای همسایه در 400 متری حریم مرزی ما پهپاد آمریکایی‌ها را در 50 هزار پا ارتفاع ساقط کردند که این سقوط پهپاد در حقیقت شکست تکنولوژی نوین غربی‌ها به شمار می‌رود.

نوعی اقدم غافلگیری پنتاگون را به رغم دستور حمله به چهار نقطه در ایران در روزهای گذشته از سوی رئیس جمهور آمریکا یادآور شد و گفت: زمانی که پنتاگون باخبر شد با حمله به ایران حزب‌الله قلب اسرائیل را نشانه گرفته و از لبنان و کشورهای منطقه به ویژه همت حزب‌الله پایگاه‌ها و تمامی پایگاه‌های آمریکایی در منطقه ناامن شده و از طرفی ناوهای جنگی آمریکا در منطقه قفل شده و امکان حمله به ایران را ندارند بلافاصله ترامپ دستور حمله به ایران را نقض کرد و دستور توقف عملیات را داد.

وی ادامه داد: پاسداران قهرمان ما انتقام سقوط هواپیمای ایرباس را از آمریکایی‌ها گرفتند تا دنیا به قدرت هوشمندانه نظام ایران پی ببرد و بداند تا زمانی که این ملت حافظ قدرت، عزت و شرف خود است هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را مقصد تاخت و تاز خود قرار دهد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: با رویکرد جدیدی که قوه قضائیه در تغییر و تحول نظام قضائی ایجاد کرده مردم امیدوارند تا با اعتماد و اطمینان بیشتری زمینه پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در این حوزه به انجام برسد.

نوعی اقدم در پایان ضرورت جلب رضایت مردم و مراجعین را در دستگاه قضائی و تقویت روحیه امیدواری و اعتمادآفرینی را یادآور شد و افزود: امیدواریم با کاهش اطاله دادرسی زمینه رضایتمندی مردم با رسیدگی سریع به مراجعین فراهم آید.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha