• شنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 00062072043
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

حوزه ورزش یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما است

حوزه ورزش یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما است

ایسنا/اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی  گفت: پایگاه اساسی ما جوانان هستند و حوزه ورزش یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما است.

سید غنی نظری ۳۰ مهر در آیین تجلیل از رؤسا، قهرمانان، پیشکسوتان و خیرین ورزش یار در خلخال تصریح کرد: نوع و نحوه برخورد با جوانان امروزی بسیار متفاوت از جوانان نسل گذشته بوده و طرح برخی سخنان مربوط به برخورد دهه شصتی با نسل جوانان امروزی جامعه جای تأسف دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر  در مجلس، وجود وحدت و انسجام در جامعه را یکی از مؤلفه‌های پیشرفت جوامع اعلام کرد و افزود: تجربه نشان می‌دهد حاشیه‌سازی و وجود تفرقه در بین مسئولان جامعه همواره آن جامعه را از رسیدن به اهداف عالی باز می‌دارد.

او با اشاره به اینکه پایگاه اساسی ما جوانان هستند و حوزه ورزش یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما است، افزود: باید به دنبال برطرف‌کردن شکاف بین نسل‌ها باشیم و توجه به حوزه جوانان مهم و اساسی است و این جوانان سرمایه‌های ما هستند و باید با جوانان ارتباط سیاسی داشته باشیم.

نظری در خصوص حمایت از قهرمانان و ورزشکاران اضافه کرد: تشکیل صندوق بیمه تأمین اجتماعی برای ورزشکاران باید در اولویت باشد تا ورزشکاران هم بتوانند بعد از ورزش قهرمانی از مزایایی بیمه بازنشستگی بهره مند شوند.

او تصریح کرد: در حوزه ورزش باید به دنبال جذب خیرین ورزش یار باشیم تا بتوانیم بسترهای و زمینه‌های خوبی را برای ورزش فراهم سازیم تا بتوانیم جوانان را به سمت‌وسوی ورزش سوق دهیم و به معنای واقعی شعار جامعه‌ای عاری از اعتیاد را معنا ببخشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال در مجلس با بیان اینکه بخشی از اعتبارات ۲۰۰ میلیاردریالی در اختیار خود را برای کمک به تکمیل پروژه‌های ورزشی اختصاص می‌دهد، اضافه کرد: انتظار از مسئولان ورزشی خلخال تأمین امکانات ورزشی موردنیاز روستاهای محروم برای بهره‌مندی جوانان روستایی از امکانات ورزشی است.

فرماندار خلخال هم با بیان اینکه مشکلات هیئت‌های ورزشی خلخال همواره باید مورد ارزیابی قرار گرفته و برای رفع آن اقدام عاجل صورت گیرد، از تلاش همه فعالان ورزش، پیش‌کسوتان، مربیان داوران و رؤسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان در خصوص تلاش دستیابی به اهداف ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی تقدیر کرد.

سید جواد یحیی‌زاده گفت: در مقابل تخصیص اعتبارات استانی انتظار از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تخصیص سه برابر اعتبارات استانی به پروژه‌های ورزشی از محل اعتبارات ملی و برای دستیابی به اهداف ورزش و تکمیل طرح‌های ورزشی این شهرستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha