• شنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401050806257
  • منبع : نمایندگی خوزستان

انتشار فراخوان دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان

انتشار فراخوان دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان

ایسنا/خوزستان فراخوان آثار کمیته تالیف، تدوین و نشر دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، فراخوان آثار کمیته تالیف، تدوین و نشر دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با موضوعات دفاع مقدس،جهاد و شهادت منتشر شد.

محورهای این فراخوان شامل: شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جهادگران، خانواده، همسران، مادران شهدا، شهدای امنیت، مرزبانی، مبارزه با مواد مخدر، جهادگر، سلامت، شهدا و رزمندگان مدافع حرم و شهدای مقاومت، مسایل نظامی جنگ، یگان‌های رزم، سازمان‌های مرتبط با جنگ و سایر آثار مرتبط است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف از جمله شعر، ترانه و سرود (متن سرود)، کودک و نوجوان، فیلم‌نامه، نمایش‌نامه، زندگی‌نامه، تاریخ شفاهی اشخاص و فرماندهان، خاطره و داستان، طرح‌های علمی و پژوهشی، خاطرات خودنوشت و آثار ترجمه شده به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

آثار جدید و یا چاپ مجدد مورد حمایت قرار می‌گیرد. تکمیل فرم مربوطه و آثار باید با فونت B Nazanin  و با قلم ۱۴ با ابعاد ۱۶ در ۲۳ باشد. پرینت یک نسخه اثر بر روی برگ A۴ به صورت یک رو به انضمام لوح فشرده فایل word و  pdf.
همچنین مولفان و محققان ایده‌ها و طرح‌های خود را نیز می‌توانند در قالب همین فرم ارسال کنند و در صورت تایید توسط کمیته به اجرای طرح خود بپردازند.
مهلت ارسال آثار محدودیت زمانی ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به اقشار بسیج استان و نواحی بسیج شهرستان‌ها، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها، اهواز، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، کمیته تالیف، تدوین و نشر کنگره ملی شهدای خوزستان و اهواز، بلوار ساحلی کیانپارس، مجتمع شهید علم الهدی، دبیرخانه کنگره ملی شهدای خوزستان kongareh.kh@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha